Totalizator Sportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Totalizator Sportowy szykuje dwie duże kampanie marketingowe tzw. zdrapek w przyszłym roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ma to związek z 20-leciem istnienia tego rodzaju gier losowych na rynku.

Jak podaje Totalizator, zdrapki są najdynamiczniej rozwijającą się grupą produktów w ofercie marki Lotto. Mają największy potencjał wzrostu, wciąż przyciągają nowych klientów, a wśród nich najmłodszą grupę odbiorców. W portfelu marki Lotto stanowią pierwszą pod względem wielkości sprzedaży kategorię produktową. Rocznie Totalizator wprowadza do sprzedaży 45 rodzajów nowych zdrapek o łącznym nakładzie ok. 370 mln egzemplarzy. Ich ceny wynoszą od 1 do 30 zł. Nagrody w nich są wyłącznie pieniężne, a ich wysokość kształtuje się – w zależności od ceny – od 1 zł do 2 mln zł. Z danych spółki wynika, że rocznie Polacy wydają na zdrapki Lotto ok. 1 mld zł.

W przyszłym roku, a dokładnie 29 września, zdrapki będą obchodzić 20-lecie istnienia na polskim rynku. Będą w związku z tym obrandowane specjalnym logotypem. Do sprzedaży trafi też zdrapka „jubileuszowa” – jesienią, natomiast w marcu pojawi się seria „Kocham zdrapki”, a w lipcu – „Szalone 20”.

W związku z 20-leciem istnienia zdrapek Totalizator zaplanował na przyszły rok dwie duże kampanie reklamowe tych produktów. Pierwsza zostanie przeprowadzona w I kwartale 2019 roku, a druga – w III kwartale i będzie bezpośrednio nawiązywać do jubileuszu. Obie kampanie mają obejmować emisję spotów w telewizji oraz działania w internecie, radiu, na outdoorze, w prasie, kinach, punktach sprzedaży, eventy itp.

Całość czytaj na: wirtualnemedia.pl


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *