Ostatnia aktualizacja: 31 października 2017
Interaktywny oddział firmy Novomatic ostatnio zetknął się z najnowszymi, internetowymi, mobilnymi i społecznymi rozwiązaniami do gier w Global Gaming Expo w Las Vegas.
Głównym wydarzeniem na stoisku Greentube w G2E 2017 była Greentube Pro, innowacyjna platforma dla społecznych kasyn formatu B2B opracowana przez firmę BlueBat Games na rynek amerykański. Wracając do amerykańskiej gwiazdy gier hazardowych, Greentube Pro okazał się główną atrakcją dla turystów. Sukces platformy w Foxwoods Resort Casino ustalił pozycję na rynku Greentube jako kluczowego dostawcy najskuteczniejszych produktów do gier w kasynie społecznościowym.
Greentube Pro został zaprojektowany jako narzędzie marketingowe dla kasyna naziemnego, aby angażować się z graczami gdy są oni poza fizyczną lokalizacją, a platforma zapewnia nieprzerwane wirtualne doświadczenie na komputerach, tabletach i urządzeniach przenośnych. Funkcjonalność marketingowa i portfolio treści szybko rozwijały się w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a najnowsza wersja została pozytywnie odebrana w G2E.
Gabriel Cianchetto, prezes Greentube ds. Rozwoju Rynku w Ameryce Północnej, powiedział:
„Zainteresowanie Greentube Pro nadal rośnie, ponieważ operatorzy kasyn w Stanach Zjednoczonych zaczynają rozumieć, że prywatne rozwiązanie dla kasyn społecznościowych stanowi olbrzymią platformę marketingową w celu rozszerzenia marki wśród klientów i przywraca ich do ich własności. Po raz pierwszy, dzięki systemowi Greentube Pro, firma ma do dyspozycji narzędzia marketingowe, które pozwalają graczom na zakup wirtualnej waluty „.
"Siekiera a jak oni mogą walczyć jak to nawet papieru nie ma zwykle szafy"
"test"
"tak to ten sam człowiek walka dalej trwa"
"Czy Kłos to stara firma PMG ?"
"pozdro dla KŁOSA z Karczewa"