Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2018
Novomatic Argentina zaprosił swoich klientów do Kryształowego Baru w Alvear Icon Hotel w dniu 6 grudnia na wydarzenie z cyklu Novomatic Experience.
Lokalna filia Novomatic AG zaprezentowała szereg nowych produktów na rynek w towarzyskiej atmosferze z wyjątkowym gościem jako największą atrakcją eventu.
Z widokiem na słynne Puerto Madero Waterfront w Buenos Aires, NOVOMATIC zaprosił operatorów kasyn z całej Argentyny na ekskluzywne wydarzenie i świętował razem pozytywny rok. Impreza odbyła się z pokazami umiejętności DJ-a, eksperymentalnym pokazem sztuki, nowoczesnym odtwarzaczem saksofonu na żywo i wybornym argentyńskim winem. Przybyli goście mogli w takiej atmosferze zapoznać się z najnowszymi produktami NOVOMATIC w tym relaksującym otoczeniu.
Przedstawiciele Novomatic zaangażowali operatorów w nowy wybór gier, miksów i automatów z wieloma grami. Fortuna Voodoo została wprowadzona na rynek w grze Panthera Curve 1.43, połączonej z jackpotem Enchanted Fortunes Linked Jackpot. Jego siostrzany automat Panthrea 2.27 również był wystawiony obok V.I.P. Lounge Curve 1.43. Wybitne tytuły, takie jak Viking & Dragon, otrzymały świetne opinie, a także motywy z miksów do gier, takich jak Novo Line Interactive Edition X i Impera Line HD Edition 6.
Po zapoznaniu się z najnowszą ofertą, goście zostali zaproszeni do dyskusji z byłym argentyńskim piłkarzem i Oscarem Ruggerim, który opowiedział historie o finałach Pucharu Świata i Copa America w związku z pracą zespołową w kasynie. Wieczór zakończył się losowaniem nagród, w którym jeden szczęśliwy gość otrzymał all-inclusive wycieczkę do ICE 2019 i uczestnictwie w pełnowymiarowym Novomatic Experience w Londynie.
Max Bauer, dyrektor regionalny Novomatic, Ameryka Łacińska i Karaiby, powiedział:
Fabian Grous, dyrektor zarządzający Novomatic Argentina, powiedział:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."