Wybrano agencje marketingowe do obsługi Totalizatora Sportowego

Loterie
Iwo 22/02/2018

Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2018

Totalizator Sportowy w zakończonym przetargu na obsługę reklamową wybrał cztery agencje: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk. Będą pracować dla spółki przez rok.

Przetarg na obsługę reklamową Totalizatora rozpoczął się w drugiej połowie listopada ub.r..Spółka nie podaje, ile i które agencje brały w nim udział. Finalnie do współpracy wybrano cztery firmy: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk.

Ostatnio kompleksową obsługą reklamową Totalizatora zajmowały się agencje DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi, Digital Brothers oraz Apella, które zostały wybrane do rocznej współpracy w zakończonym pod koniec 2016 roku przetargu.

Teraz, podobnie jak i poprzednio, Totalizator zawrze z wybranymi agencjami tzw. umowy ramowe na rok, z możliwością ich przedłużenia.

Do zadań zwycięskich firm należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa reklamowa działań wszystkich produktów i marek spółki, m.in. Lotto, Multi Multi, opracowywanie koncepcji oraz tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, kinowych, POS TV, radiowych, internetowych, tworzenie reklam prasowych, outdoorowych, BTL itp.

Będą też odpowiedzialne za organizację i produkcję wszelkich reklam i kampanii oraz za wszelkie działania niestandardowe.

poniżej film promocyjny wyprodukowany przez Agencję Apella

Lotteria Świąteczna – bo szczęście chodzi parami! from Apella on Vimeo.

 

 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL