Zorro i sierżant Garcia w kampanii Multi Multi

Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamową gry Multi Multi. Bohaterami reklam – przygotowanych przez firmy Red8 Advertising i Starcom – są Zorro i sierżant Garcia.

Kampania ma charakter wizerunkowo-edukacyjnych. W reklamach eksponowane są charakterystyczne cechy Multi Multi: możliwość dopasowania gry do potrzeb gracza i znalezienia własnego sposobu na wygraną w grze oraz jej proste zasady. Bohaterami reklam, pod hasłem „Zerro trudności, Multi możliwości”, są Zorro i sierżant Garcia. Ten pierwszy zamiast charakterystycznej dla niego litery „Z” wycina szpadą znak „X”, przypominający bohaterowi, że nie skreślił dziś swoich liczb w Multi Multi.

Video: proszę, podaj poprawny url

Akcja reklamowa zaczęła się 14 maja i potrwa do 10 czerwca. Jest realizowana w telewizji (stacje główne i tematyczne), radiu (stacje ogólnopolskie i regionalne), internecie, prasie, ponad 40 kinach, na nośnikach outdoorowych w 8 głównych aglomeracjach, na ekranach w komunikacji miejskiej oraz w postaci materiałów POS w punktach sprzedaży.

W ramach działań niestandardowych zaplanowano m.in. tablice wielkoformatowe z elementami animowanymi, 5-sekundowe spoty z odrębnymi scenariuszami oraz stronę internetową z symulatorem gry Multi Multi. W trakcie kampanii będzie też obowiązywała promocja dla graczy.

Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, a spot telewizyjny wyreżyserował Piotr Janowski. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *