Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022
Belgijski operator kasyn online i bukmacherów 777.be zacieśnił współpracę z gwiazdą Hollywood Jean-Claude Van Damme o trzeci zestaw reklam o tematyce hazardowej. Z milionami wyświetleń zgromadzonych w poprzednich kampaniach od 2019 r., ten nowy rozdział między dwoma belgijskimi gigantami ma na celu zbudowanie tego sukcesu.
W tym tygodniu 777.be opublikowało dwie reklamy, nakręcone w Paryżu w styczniu 2022 roku, w internecie i telewizji. Reklamę kasyna można zaklasyfikować jako porywający mini film o tematyce azjatyckiej w kości, będący wyraźnym wizualnym świadectwem niektórych przebojów Van Damme’a.
Reklama zakładów sportowych kładzie nacisk na znaczenie odpowiedzialnego hazardu. Oba są podawane z domieszką zabawy, humoru i charakterystycznym stylem, który Van Damme wnosi do wszystkich swoich projektów.
Jak zawsze, celem 777.be jest zachowanie równowagi między zabawą i rozrywką w postaci hazardu z jednej strony, a odpowiedzialną rozgrywką z drugiej. To przesłanie w połączeniu z charyzmą i popularnością Van Damme okazało się szczególnie skuteczne dla belgijskiego operatora.
Hazard w sposób odpowiedzialny i z umiarem będzie jeszcze ważniejszy w tym roku, głownie z ważnymi wydarzeniami, takimi jak Mistrzostwa Świata. Wydarzenia tej wielkości przyciągają wielu nowych graczy, a dla 777.be kluczowe jest, aby każdy był zawsze świadomy wagi znajomości swoich ograniczeń.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."