Ostatnia aktualizacja: 10 czerwca 2024
Telewizyjne loterie SMS-owe po raz kolejny zdaniem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wprowadziły uczestników konkursu w błąd
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję o nałożeniu na organizatora konkursu telewizyjnego kary pieniężnej. Ponad 86 tys. zł za stosowanie praktyk wprowadzających w błąd konsumentów miała zapłacić spółka One-2-One.
Wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 29 sierpnia 2013r. decyzja Prezesa UOKiK z lipca 2011 r. w sprawie nałożenia kary została podtrzymana (XVII Ama 127/11).
Sprawa przeciw spółce One-2-One dotyczyło loterii SMS-owej, która emitowana była na wielu stacjach telewizyjnych. Przedmiotem postępowania Urzędu był regulamin konkursu, wzory wiadomości tekstowych wysyłanych konsumentom za pośrednictwem SMS, lista laureatów i nagród oraz kampania reklamowa prowadzona przez organizatora w telewizji.
Czytaj całość na: rp.pl
"Świetny wybór, aby odpowiednio posprzątać i wyprostować najważniejszą spółkę usługową w Polsce. Na przyszłość, dobrym wyborem będzie dobranie osoby, która będzie mogła również wprowadzić innowacje i dostosowanie spółki do potrzeb zmieniającego się rynku i wchodzenia nowych generacji jako grupy odbiorców."
"No dobra ale przyczyną zmian były i są obsady politycznych dyrektorów a nie prezesa !!! Dalej doją kasę beż kompetencji i z etatami w samorządach !!!"
"Już nie mają co robić z CBŚP to podłączają się pod występki 😂😂😂. Żenada !"
"Rynek automatów powinien zostać uwolniony. Legalne kasyna czują się pewnie i golą graczy bezlitośnie i bezkarnie. Gdyby była konkurencja to by im "rurka zmiękła" bo bali by się stracić klienta."
"Rozumiem że chodzi o salon Totalizatora? Nie piszecie że to nielegalny salon."