Aktor z Plebanii promował nieuczciwy konkurs
Ostatnia aktualizacja: 5 września 2013
Telewizyjne loterie SMS-owe po raz kolejny zdaniem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wprowadziły uczestników konkursu w błąd
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję o nałożeniu na organizatora konkursu telewizyjnego kary pieniężnej. Ponad 86 tys. zł za stosowanie praktyk wprowadzających w błąd konsumentów miała zapłacić spółka One-2-One.
Wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 29 sierpnia 2013r. decyzja Prezesa UOKiK z lipca 2011 r. w sprawie nałożenia kary została podtrzymana (XVII Ama 127/11).
Sprawa przeciw spółce One-2-One dotyczyło loterii SMS-owej, która emitowana była na wielu stacjach telewizyjnych. Przedmiotem postępowania Urzędu był regulamin konkursu, wzory wiadomości tekstowych wysyłanych konsumentom za pośrednictwem SMS, lista laureatów i nagród oraz kampania reklamowa prowadzona przez organizatora w telewizji.
Czytaj całość na: rp.pl