Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2019
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, dołącza do II edycji programu GovTech Polska. Spółka szuka rozwiązania, które będzie w stanie zweryfikować wiek osoby korzystającej z maszyny samoobsługowej do zakupu kuponów gier liczbowych i zdrapek na podstawie analizy obrazu z kamery zainstalowanej w maszynie samoobsługowej, tak by umożliwić zgodnie z prawem oraz przestrzeganymi w spółce zasadami odpowiedzialnej gry, zakup produktów LOTTO.
Inspiracją do przygotowania wyzwania w ramach programu z jednej strony jest optymalizacja poziomu bezpieczeństwa grających na każdym możliwym urządzeniu, na którym oferowane są gry LOTTO. Z drugiej – trendy w zakresie samoobsługi, a nawet trend „bezobsługowy” – są one co raz bardziej zauważalne w branży sprzedaży detalicznej.
W listopadzie ubiegłego roku ruszyła pilotażowa edycja rządowego programu GovTech Polska, który miał wypracować nowe podejście do zamówień publicznych i pokazać, że wyzwania sektora publicznego mogą być atrakcyjne dla startupów i MŚP. Przez 6 miesięcy trwania I edycji program zgromadził prawie 300 chętnych do rozwiązania pięciu stawianych przez administrację wyzwań. Po spektakularnym sukcesie ruszył nabór na kolejne wyzwania.
Odbiorcą rozwiązania są klienci LOTTO, którzy zyskają większy dostęp do swoich ulubionych gier liczbowych i loterii pieniężnych
Przedsiębiorcy zainteresowani udziałem w otwartych konsultacjach pomysłów, mogą dokonać zgłoszenia drogą mailową lub stawić się bezpośrednio na spotkanie, które odbędzie się w ramach jednej z największych konferencji technologicznych w Europie – ImpactCEE, 22 maja w Krakowie. Obok standardowych prezentacji zostały zaplanowane sesje Q&A oraz indywidualne spotkania z przedstawicielami zamawiających. W konsultacjach mogą wziąć udział zarówno przedstawiciele firm, środowisk naukowych, jak i osoby fizyczne.
Szczegółowe informacje dotyczące poszukiwanego przez Totalizator Sportowy rozwiązania znajdują się pod adresem: https://www.totalizator.pl/wspolpraca/postepowania-ofertowe?id=2bc24.
Więcej informacji o ImpactCEE oraz programie GovTech Polska dostępnych jest na: https://govtech.gov.pl.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."