Allwyn oficjalnym partnerem Formuły 1

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 12:55 11/02/2025

Ostatnia aktualizacja: 11 lutego 2025

Dzisiaj, tj. 11 lutego br., międzynarodowy operator loterii, Allwyn, ogłosił nową oficjalną współpracę z Formułą 1, rozpoczynającą się w 75. rocznicę istnienia tego sportu. Wieloletnia współpraca z Formułą 1 ma na celu zwiększenie globalnej rozpoznawalności Allwyn, dzięki zasięgowi 24 wyścigów na całym świecie, 750 milionów fanów, 96 milionów obserwujących w mediach społecznościowych, a także obecności w kanałach telewizyjnych i w mediach rozrywkowych.

Partnerstwo umacnia pozycję Allwyn jako międzynarodowej marki mającej pozytywny wpływ na społeczności na całym świecie, wspierając jej plany globalnego rozwoju.

Głównym elementem współpracy jest rozwój inicjatyw wspierających ambitne cele firmy, by być pozytywnym uczestnikiem życia społecznego na skalę globalną. Zarówno Allwyn, jak i Formuła 1, zobowiązują się do wspierania fanów oraz lokalnych społeczności, co daje Allwyn możliwość wykorzystania stale rosnącej międzynarodowej bazy fanów tego sportu do świętowania osób wnoszących pozytywne zmiany i dzielenia się ich inspirującymi historiami na całym świecie.

Karel Komarek, przewodniczący rady Allwyn i założyciel firmy, oświadczył:

„Mamy ambitne plany, aby Allwyn kontynuował swoją udaną ścieżkę międzynarodowego rozwoju, a to partnerstwo jest istotnym krokiem w tej podróży. Ta inwestycja jest ważnym momentem w ewolucji Allwyn, gdy wchodzimy na globalną scenę, budując świadomość naszej marki i podkreślając, jak nasze loterie mogą przyczyniać się do dobra na świecie.”

Robert Chvátal, dyrektor generalny Allwyn, powiedział:

„Formuła 1 jest synonimem doskonałości, wysokiej wydajności i innowacji – zasad leżących u podstaw działalności Allwyn. Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem oficjalnego partnerstwa z Formułą 1, aby wykorzystać platformę tego sportu i jej ogromnie zaangażowaną globalną bazę fanów do promowania pozytywnego wpływu na społeczności.”

Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Formuły 1, powiedział:

„Z radością witamy Allwyn jako nowego oficjalnego partnera. Nasza współpraca odzwierciedla nasze wspólne zaangażowanie w innowacje i wspieranie społeczności. Partnerstwo to otwiera nowe możliwości dla obu naszych organizacji, by dotrzeć do szerszej publiczności na całym świecie. Czekamy na wspólną pracę nad tworzeniem wyjątkowych doświadczeń i wprowadzaniem pozytywnych zmian.”

Partnerstwo Allwyn z Formułą 1 zostało zawarte przez Allwyn AG, spółkę matkę grupy Allwyn, z siedzibą w Lucernie w Szwajcarii. Jest to partnerstwo globalne, które nie jest skierowane ani ukierunkowane na żaden konkretny kraj.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL