Apple wstrzymuje reklamy hazardu w App Store po skargach

Apple twierdzi, że usunęło wszystkie reklamy hazardowe ze swojego App Store po aktualizacji systemu umieszczania reklam, która wywołała lawinę skarg.

Firma Apple rozpoczęła we wtorek wdrażanie zaktualizowanego systemu umieszczania reklam w App Store, w tym reklam „Możesz też polubić” w konkurencyjnych ofertach aplikacji.

Twórcy App Store narzekali na reklamy hazardu pojawiające się w nieodpowiednich miejscach. Wygląda na to, że system Apple nie identyfikował, gdzie należy umieszczać reklamy, co spowodowało, że reklamy aplikacji hazardowych były promowane na listach aplikacji dla dzieci i aplikacji do odzyskiwania uzależnienia od hazardu. Oprócz reklam hazardowych krytykowano również umieszczanie reklam aplikacji do czatu dla dorosłych.

Apple powiedział:

„Wstrzymaliśmy reklamy związane z hazardem i kilkoma innymi kategoriami na stronach produktów App Store”.

Nie podano żadnych szczegółów na temat tego, jak długo potrwa pauza ani co robi Apple, aby zmienić sytuację, aby reklamy hazardu mogły znów być wyświetlane.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.