Bally’s sprzedaje swoje interaktywne biznesy w Azji

Inwestycje i umowy
Wiktor Czerwiński 08:32 05/11/2024

Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2024

Firma Bally’s Corporation pośredniczyła w negocjacjach dotyczących sprzedaży swojego interaktywnego biznesu w Azji, jednak szczegóły umowy, w tym pełna tożsamość nabywcy, są ograniczone.

Umowa, zawarta w ostatni czwartek (31 października), obejmowała zakup aktywów przez zarząd Bally’s za weksel, a pewna własność intelektualna zostanie umieszczona w powiernictwie i licencjonowana dla kupującego na okres pięciu lat, z zastrzeżeniem przedłużenia.

Bally’s zapewni również nowej firmie „pewne usługi przejściowe”, chociaż operator nie określił dokładnie, o jakie usługi chodzi.

Jest to związane z kontynuowaniem przez Bally’s własnej fuzji z funduszem hedgingowym Standard General o wartości 4,6 mld USD, po tym, jak na początku tego roku przyjęto ofertę od firmy.

Nie jest jasne, czy Standard General nakazał Bally’s sprzedaż aktywów w ramach tej umowy.

Firma stwierdziła w zgłoszeniu do SEC: „Bally’s nie będzie odgrywać żadnej roli w zarządzaniu, operacjach ani zarządzaniu wydzielonym biznesem. Transakcja ma na celu umożliwienie Bally’s skoncentrowania kapitału i alokacji zasobów na biznesie północnoamerykańskim i europejskim, a ten wydzielony biznes skorzysta na skupionej uwadze kierownictwa i wyrównanej własności”.

Przedmiotowa działalność obejmuje interaktywne działania w Azji i niektórych innych rynkach międzynarodowych. Bally’s odnosi się do tej działalności jako do „Carved-Out Business”. Ma ona dużą obecność w Japonii, obsługując cztery marki – CasinoSecret, Vera&John, InterCasino i Yuugado.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL