Belgijska Komisja ds. Gier wprowadza wytyczne dotyczące reklam

Ze świata
Iwo 16/12/2020

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020

Belgijska Komisja ds. Gier opracowała serię odpowiedzialnych wytycznych reklamowych wraz z Jupiler Pro League, najwyższą ligą piłkarską w kraju.

Nowe środki obejmują zakaz tworzenia partnerstw między klubami ligi z operatorami gier hazardowych, którzy nie mają licencji Komisji na prowadzenie działalności w Belgii.

Wszystkie oferty sponsorowania hazardu muszą zostać zgłoszone komisji. W międzyczasie komisja poinformuje Pro League za każdym razem, gdy operator dopuści się naruszenia lub jeśli operator utraci licencję, aby liga i odpowiedni klub mogły podjąć działania. Wytyczne mówią również, że reklamy hazardu nie mogą zawierać zachęty do obstawiania.

Komisja stwierdziła, że ​​zakazuje również obstawiania „na określonych etapach meczu”, ale nie wyjaśniła jeszcze, do jakiego etapu ta zasada odnosi się. Utworzy również niezależną komisję ds. Uczciwości, złożoną z przedstawicieli środowisk akademickich i sportowych, która będzie monitorować politykę klubu i proponować zalecenia dotyczące uczciwości.

Oba organy stwierdziły we wspólnym oświadczeniu:

„Absolutnym punktem wyjścia komunikacji i marketingu wokół gier losowych i zakładów jest ochrona konsumentów. Istotne jest, aby w jak największym stopniu zapobiegać nadmiernemu hazardowi. Dlatego Komisja ds. Gier i Pro League chcą pójść dalej niż to, co jest dziś prawnie narzucone. ”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL