Bet365 rozpoczyna współpracę z Colorado Rockies z MLB

Branżowy marketing USA
Wiktor Czerwiński 06/04/2023

Ostatnia aktualizacja: 6 kwietnia 2023

Colorado Rockies z baseball`owej ligi MLB podpisało trzyletnią umowę z bet365, aby promować markę bukmacherską na stadionie i w transmisjach telewizyjnych.

Umowa obowiązuje do 2026 r., a marka operatora pojawii się w domu Gór Skalistych, Coors Field. Obrazy bet365 pojawią się także na szyldzie na ścianie boiska, rotacyjnym oznakowaniu za bazą główną oraz statycznym oznakowaniu na pierwszej linii bazowej.

Pozycjonowanie marki zapewni również brytyjskiemu bukmacherowi widoczność w transmisjach telewizyjnych, a także funkcje przed meczem i w trakcie każdej gr.,

Współpraca rozpocznie się dzisiaj, gdy rozpocznie się kampania MLB Rockies u siebie z Nationals.

„Wszyscy w Górach Skalistych jesteśmy podekscytowani współpracą z wybitnym graczem w branży zakładów sportowych” — wyjaśnił Walker Monfort, wiceprezes Rockies ds. sponsoringu korporacyjnego.

„Ponieważ bet365 nadal ewoluuje w naszym wspaniałym stanie, cieszymy się, że możemy być częścią ich historii rozwoju”.

bet365 próbowało ostatnio poprawić swoją pozycję na rynku zakładów sportowych w USA, ostatnio zajmując silną pozycję na rynku w Ohio. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy od uruchomienia sektora operatorowi udało się wypracować pierwszą piątkę udziału w rynku dzięki ogromnym wydatkom na kredyty promocyjne.

Przepisy dotyczące zakładów sportowych w Kolorado pozwalają operatorom na odliczanie bonusów od GGR przed opodatkowaniem, co skutecznie pozwala bukmacherom na utrzymanie dużych wydatków marketingowych bez utrudniania płatności podatkowych.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL