Ostatnia aktualizacja: 6 kwietnia 2023
Colorado Rockies z baseball`owej ligi MLB podpisało trzyletnią umowę z bet365, aby promować markę bukmacherską na stadionie i w transmisjach telewizyjnych.
Umowa obowiązuje do 2026 r., a marka operatora pojawii się w domu Gór Skalistych, Coors Field. Obrazy bet365 pojawią się także na szyldzie na ścianie boiska, rotacyjnym oznakowaniu za bazą główną oraz statycznym oznakowaniu na pierwszej linii bazowej.
Pozycjonowanie marki zapewni również brytyjskiemu bukmacherowi widoczność w transmisjach telewizyjnych, a także funkcje przed meczem i w trakcie każdej gr.,
Współpraca rozpocznie się dzisiaj, gdy rozpocznie się kampania MLB Rockies u siebie z Nationals.
„Wszyscy w Górach Skalistych jesteśmy podekscytowani współpracą z wybitnym graczem w branży zakładów sportowych” — wyjaśnił Walker Monfort, wiceprezes Rockies ds. sponsoringu korporacyjnego.
„Ponieważ bet365 nadal ewoluuje w naszym wspaniałym stanie, cieszymy się, że możemy być częścią ich historii rozwoju”.
bet365 próbowało ostatnio poprawić swoją pozycję na rynku zakładów sportowych w USA, ostatnio zajmując silną pozycję na rynku w Ohio. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy od uruchomienia sektora operatorowi udało się wypracować pierwszą piątkę udziału w rynku dzięki ogromnym wydatkom na kredyty promocyjne.
Przepisy dotyczące zakładów sportowych w Kolorado pozwalają operatorom na odliczanie bonusów od GGR przed opodatkowaniem, co skutecznie pozwala bukmacherom na utrzymanie dużych wydatków marketingowych bez utrudniania płatności podatkowych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."