Betchoice ukarany grzywną 60 tys. USD za reklamy hazardu

Prawo hazardowe Ze świata
Katarzyna Meryk 24/05/2023

Ostatnia aktualizacja: 24 maja 2023

Betchoice, internetowa agencja sportowa i bukmacherska, została ukarana grzywną w wysokości 60 tys. USD po tym, jak okazało się, że jej reklamy nielegalnie próbowały zwabić ludzi do hazardu online.

Zachęty te obejmowały oferty „price push”, w których gracze otrzymywali podwyższone lub specjalne kursy. Promocje miały na celu zwabienie ludzi do rozpoczęcia hazardu lub otwarcia nowego konta bukmacherskiego. Według ustawy NSW Gambling and Racing Act jest to przestępstwem.

Firma przyznała się do popełnienia dwóch wykroczeń i została ukarana grzywną w wysokości 30 tys. USD za każde wykroczenie oraz kosztami poniesionymi przez organ regulacyjny w poniedziałek w Sądzie Lokalnym Downing Centre w Sydney.

Oskarżenie nastąpiło po dochodzeniu przeprowadzonym przez Liquor and Gaming NSW w sprawie zachęt do uprawiania hazardu i otwierania kont bukmacherskich przez Unibet, pod którą to nazwą handluje Betchoice. Jane Lin z Liquor & Gaming twierdzi, że operatorzy zakładów mają obowiązek zapewnić, że wszystkie reklamy są zgodne z przepisami NSW dotyczącymi reklam hazardu.

„Wiadomo, że zachęty zwiększają ryzyko szkód związanych z hazardem, więc wszelkie naruszenia są traktowane poważnie” – można przeczytać w oświadczeniu.

Firma została wcześniej skazana za naruszenie przepisów dotyczących zakładów w 2021 r. i została ukarana grzywną w wysokości 48 tys. USD oraz kosztami poniesionymi przez organ regulacyjny.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL