Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Betclic ruszył z drugą ogólnopolską kampanią reklamową HD – „Wybierz swój Kurs”. Opracowana przez warszawską agencję reklamową 180heartbeats + JUNG v. MATT kampania ma na celu „udowodnić, że zakłady sportowe nie mieszczą się już w stereotypowych ramach, które zostały zaprezentowane polskiej publiczności”.
Twórca zauważa, że Betclic nadal koncentruje się na rozwijaniu „narracji zorientowanych na markę”, aby wzmocnić swoją obecność w Polsce – rynku, do którego francuska grupa bukmacherska powróciła w 2018 roku.
Bartłomiej Płoskonka Betclic Country Manager na Polskę wyjaśnia:
„Rywalizacja, brak ograniczeń, podążanie za pasją, stawianie sobie wyzwań i osiąganie celów, choć często połączone ze sportem, to przede wszystkim część życia. Podobnie jak Betclic, dla wielu młodych ludzi jest to swego rodzaju motto, rodzaj życiowej drogi. To właśnie wśród nich widzimy potencjalnych użytkowników. Ta kampania pokazuje, że zakłady bukmacherskie mogą dać im to, do czego aspirują każdego dnia i jeszcze bardziej nawiązać z nimi kontakt”.
W ubiegłym roku firma Betclic wyznaczyła 180heartbeats + JUNG v. MATT do prowadzenia swojej strategii kreatywnej w Polsce, zlecając firmie poszerzenie profilu marki wśród polskiej widowni sportowej.
„W naszych filmach pokazujemy transformacyjną podróż czterech postaci, ale szczerze mówiąc, może to być podróż każdego z nas”
– zauważył Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + JUNG v. MATT.
„Naszym celem było przedstawienie kontrastu między tym, czego oczekuje się od tych postaci, a tym, jak przeskakują do tego, co czują, że naprawdę powinni robić. Dokończenie tej transformacji było ich zwycięstwem. Pokazanie tego w radosny i zrozumiały sposób należało do nas”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."