Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Betclic ruszył z drugą ogólnopolską kampanią reklamową HD – „Wybierz swój Kurs”. Opracowana przez warszawską agencję reklamową 180heartbeats + JUNG v. MATT kampania ma na celu „udowodnić, że zakłady sportowe nie mieszczą się już w stereotypowych ramach, które zostały zaprezentowane polskiej publiczności”.
Twórca zauważa, że Betclic nadal koncentruje się na rozwijaniu „narracji zorientowanych na markę”, aby wzmocnić swoją obecność w Polsce – rynku, do którego francuska grupa bukmacherska powróciła w 2018 roku.
Bartłomiej Płoskonka Betclic Country Manager na Polskę wyjaśnia:
„Rywalizacja, brak ograniczeń, podążanie za pasją, stawianie sobie wyzwań i osiąganie celów, choć często połączone ze sportem, to przede wszystkim część życia. Podobnie jak Betclic, dla wielu młodych ludzi jest to swego rodzaju motto, rodzaj życiowej drogi. To właśnie wśród nich widzimy potencjalnych użytkowników. Ta kampania pokazuje, że zakłady bukmacherskie mogą dać im to, do czego aspirują każdego dnia i jeszcze bardziej nawiązać z nimi kontakt”.
W ubiegłym roku firma Betclic wyznaczyła 180heartbeats + JUNG v. MATT do prowadzenia swojej strategii kreatywnej w Polsce, zlecając firmie poszerzenie profilu marki wśród polskiej widowni sportowej.
„W naszych filmach pokazujemy transformacyjną podróż czterech postaci, ale szczerze mówiąc, może to być podróż każdego z nas”
– zauważył Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + JUNG v. MATT.
„Naszym celem było przedstawienie kontrastu między tym, czego oczekuje się od tych postaci, a tym, jak przeskakują do tego, co czują, że naprawdę powinni robić. Dokończenie tej transformacji było ich zwycięstwem. Pokazanie tego w radosny i zrozumiały sposób należało do nas”.
"Warto zobaczyć koszty i rezultaty automatów w punktach TS ???? Kto wie , może to być całkiem ciekawa lektura ? Jest to monopolista na rynku krajowym . Wyniki powinny być również rewelacyjne !!!"
"przyjdzie kolejny królik z kapelusza , jak poprzednicy z nadania partyjnego. Za to bez wiedzy i doświadczenia branżowego . Potem wjadą kolesie partyjni i rodzina a konkurs to tylko dla opinii publicznej"
"Dlaczego w Polsce nie ma systemu "samowykluczenia" z hazardu? Bo za tym idą potężne pieniądze. Co z tego że sam zrobię zakaz w kasynie jak w każdej chwili mogę go odwołać? Bzdura. Jakby taki system istniał to robię dożywotni, nieodwołalny zakaz i zalegalizowani złodzieje (kasyna) mogą zapomnieć o mojej kasie. Tylko takich ludzi jest bardzo dużo i lobby kasynowe nigdy nie pozwoli na powstanie takiego systemu. Straciliby miliony."
"Lotto to uczciwa gra.W 2001r.znajoma z pracy wygrała szóstkę. Kupiła dom w Australii i wyprowadziła się tam. Żyje z wygranej i zwiedza świat.Do tej pory nigdzie nie pracuje."
"pojechałem w ostatnim czasie do tego Sosnowca, Chorzowa kilka razy, byłem w polandzie, na Korfantego tu i tak hmm powiem troche pograłem nie oczekiwałem milionów do przodu po wizytach w takich miejscach. tu dali tam zabrali oddali koło błędne bez zysków. Sosnowiec wystrój ok duże miejsce personel zależy na kogo się trafi różnorodność ogólnie nowi na rynku zobaczymy z czasem jak sie to rozwinie. A Katowice to jednak jedne z bardziej zaludnionych Kasyn chyba to trochę inny wymiar jesli chodzi o Polskę można to miejsce uwielbiać albo nie obsługa ok jak przy takim ruchu . Chorzow małe to troche też słyszałem o drugiej sali. ale za to obsługa chyba najlepsza. przegrałem dużo a pracownicy nawet przed moim dużym minusem poświęcali uwagę a nie jak to w innych kasynach których bywałem rozmowa zaczęta jak już nerwy były i nagle miły kierownik się pojawił widać że stawiają na klienta bez podziału na gotówkę. Albo dają takie wrażenie na początku bo też nowi ale jednak spółka co na Korfantego. Poland lubię, lubię tam przychodzić lubię personel chyba najbardziej przypadł mi do gustu z wszystkich miejsc."