Betclic wzywa Polskę do „wyznaczenia własnego kursu” na zakłady sportowe

Betclic ruszył z drugą ogólnopolską kampanią reklamową HD – „Wybierz swój Kurs”. Opracowana przez warszawską agencję reklamową 180heartbeats + JUNG v. MATT kampania ma na celu „udowodnić, że zakłady sportowe nie mieszczą się już w stereotypowych ramach, które zostały zaprezentowane polskiej publiczności”.

Twórca zauważa, że ​​Betclic nadal koncentruje się na rozwijaniu „narracji zorientowanych na markę”, aby wzmocnić swoją obecność w Polsce – rynku, do którego francuska grupa bukmacherska powróciła w 2018 roku.

Bartłomiej Płoskonka Betclic Country Manager na Polskę wyjaśnia:

„Rywalizacja, brak ograniczeń, podążanie za pasją, stawianie sobie wyzwań i osiąganie celów, choć często połączone ze sportem, to przede wszystkim część życia. Podobnie jak Betclic, dla wielu młodych ludzi jest to swego rodzaju motto, rodzaj życiowej drogi. To właśnie wśród nich widzimy potencjalnych użytkowników. Ta kampania pokazuje, że zakłady bukmacherskie mogą dać im to, do czego aspirują każdego dnia i jeszcze bardziej nawiązać z nimi kontakt”.

W ubiegłym roku firma Betclic wyznaczyła 180heartbeats + JUNG v. MATT do prowadzenia swojej strategii kreatywnej w Polsce, zlecając firmie poszerzenie profilu marki wśród polskiej widowni sportowej.

180heartbeats + JUNG v. MATT, specjalista w tworzeniu koncepcji i kampanii medialnych o dużym zasięgu, prowadził kreatywne treści dla Nike, Burger King BNP Paribas i Red Bull w Polsce.

„W naszych filmach pokazujemy transformacyjną podróż czterech postaci, ale szczerze mówiąc, może to być podróż każdego z nas”

– zauważył Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + JUNG v. MATT.

„Naszym celem było przedstawienie kontrastu między tym, czego oczekuje się od tych postaci, a tym, jak przeskakują do tego, co czują, że naprawdę powinni robić. Dokończenie tej transformacji było ich zwycięstwem. Pokazanie tego w radosny i zrozumiały sposób należało do nas”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.