Ostatnia aktualizacja: 26 grudnia 2022
Podczas poniedziałkowej konferencji ogłoszono współpracę pomiędzy Betcris a Wielkopolskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy umowy sponsorskiej firma zyskała tytuł Oficjalnego Bukmachera Związku, pozycjonując się głównie wokół lokalnych rozgrywek ARTBUD IV ligi w nadchodzącym sezonie 2022/2023.
W ramach nawiązanego partnerstwa na wszystkich boiskach klubów wielkopolskiej IV ligi pojawi się branding bukmachera. Kooperacja zakłada również dodatkowe działania marketingowe, w tym transmisje ze spotkań w internecie i nowe autorskie projekty.
Wielkopolska solidność to powszechnie znany slogan, który doskonale odnosi się również do środowiska piłkarskiego, uwidaczniając się w postaci nieustannego rozwoju i zachowywania najwyższych standardów organizacyjnych. Dbałość o wizerunek marki przekłada się na odbiór Związku przez otoczenie:
„Dokładamy wszelkich starań, by rozwijać nasze projekty szkoleniowe, ale też tworzyć dobrą atmosferę wokół piłki. Nasze zaangażowanie jest zauważane i doceniane. Jesteśmy jedynym związkiem, który pozyskał sponsorów tytularnych dla wszystkich swoich rozgrywek seniorskich, a dziś stawiamy kolejny milowy krok finalizując współpracę na zupełnie nowym dla nas polu”
– podkreśla Paweł Wojtala, prezes Wielkopolskiego Związku Piłki Nożnej.
Betcris to legalny bukmacher i jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku, aczkolwiek firma wywodząca się z rynków Ameryki Środkowej i Południowej globalnie operuje od 1985 roku, będąc światowym liderem branży zakładów online. W swoim portfolio marka pochwalić się może sponsoringiem reprezentacji Meksyku i Ekwadoru w piłce nożnej, tytułem partnera rozgrywek MLB, NFL, Super Bowl i Copa America oraz współpracą ambasadorską z Ronaldinho. W Polsce w ciągu niespełna rocznej działalności bukmacher zaangażował się w sponsoring aktualnego mistrza Polski w piłce ręcznej – Łomży VIVE Kielce oraz siatkarskiego utytułowanego klubu – Asseco Resovii Rzeszów.
Aktualnie Betcris konsekwentnie stawia kolejne strategiczne kroki, pozycjonując się wokół futbolu – Wielkopolski jest drugim, po Łódzkim, wojewódzkim związkiem, z którym firma podpisała umowę sponsorską:
„Bez wątpienia piłka nożna jest w Polsce sportem numer jeden, nie tylko w kontekście oglądalności czy ogólnej popularności, ale także w obszarze zainteresowania graczy ofertą zakładów bukmacherskich. Dlatego cieszymy się, że dziś pozyskujemy kolejne bardzo ważne partnerstwo. Wielkopolska to z naszego punktu widzenia jeden z najważniejszych regionów w kraju, szczególnie w aktualnych okolicznościach sportowych. Oczywiście na tym nasza ekspansja się nie kończy i już teraz mogę zapowiedzieć, że planujemy kolejne ruchy w ramach budowania piłkarskich projektów sponsoringowych”
– deklaruje członek zarządu Betcris Polska, Jacek Jakubowski.
Oprócz standardowych działań Betcris planuje także dedykowane promocje skierowane do wielkopolskich sympatyków klubów IV ligi.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."