Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2025
BetMGM, wiodący operator zakładów sportowych i iGamingu, zaprezentował swoją pierwszą reklamę kasyna online z udziałem ambasadora marki – Jamiego Foxxa. Premiera 30-sekundowego spotu zatytułowanego „Vegas Lights” miała miejsce 4 marca br. Reklama podkreśla związek między nagradzanym kasynem online a MGM Resorts International, ukazując, jak Foxx za pomocą aplikacji mobilnej BetMGM rozświetla ikoniczne atrakcje Las Vegas przy każdym kolejnym dotknięciu ekranu.
„BetMGM to fenomenalna firma, z którą współpracuję od kilku lat, a tworzenie tej reklamy dla ich kasyna online było kolejnym niesamowitym doświadczeniem. Uwielbiam efekt końcowy.” – Jamie Foxx, ambasador marki BetMGM
BetMGM łączy online i rzeczywiste doświadczenia Las Vegas
„Vegas Lights” podąża za Foxxem, który odwiedza luksusowe obiekty MGM Resorts w Las Vegas, takie jak Bellagio, ARIA Resort & Casino i MGM Grand. Reklama podkreśla, jak gra w kasynie online BetMGM pozwala graczom zdobywać nagrody dostępne w rzeczywistości – od biletów na spektakle po ekskluzywne zakwaterowanie.
Spot został stworzony przez wielokrotnie nagradzaną agencję Highdive i wyreżyserowany przez uznany duet reżyserski The Malloys, przy współpracy z Superprime i światowej klasy operatorem zdjęć Jeffem Cronenwethem.
„Jamie Foxx to niezwykły talent i kluczowy element naszej strategii promowania BetMGM. Reklama doskonale oddaje to, co wyróżnia BetMGM – unikalne połączenie doświadczeń online i kasyn stacjonarnych.” – Casey Hurbis, dyrektor marketingu BetMGM
„Nikt nie rozświetla Vegas jak BetMGM i Jamie Foxx. Nasz nowy spot 'Vegas Lights’ pokazuje, jak kasyno BetMGM, dzięki swojemu realnemu połączeniu z Vegas, sprawia, że każda chwila staje się wygraną.” – Mark Gross, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Highdive
W jakich regionach będzie można obejrzeć reklamę?
Reklama będzie emitowana na pięciu rynkach Ameryki Północnej, gdzie obecnie działa kasyno BetMGM, w tym w Michigan, New Jersey, Pensylwanii, Wirginii Zachodniej i Ontario.
„Jamie to fantastyczny ambasador marki, który otwiera przed nami wiele kreatywnych możliwości. Jego energia i humor na planie były nie do odparcia – współpraca z nim to prawdziwy zaszczyt.” – AJ Mazza, dyrektor ds. marki w BetMGM
Odpowiedzialna gra wg BetMGM
W miarę ekspansji na nowe rynki i wprowadzania innowacyjnych funkcji BetMGM kładzie duży nacisk na odpowiedzialną grę. Firma dostarcza graczom GameSense – wiodący w branży program odpowiedzialnej gry opracowany i licencjonowany przez British Columbia Lottery Corporation dla MGM Resorts.
Dzięki GameSense, zintegrowanemu z platformami mobilnymi i desktopowymi BetMGM, klienci mogą korzystać z tych samych narzędzi, które znają z obiektów MGM Resorts w całych Stanach Zjednoczonych. Program ten uzupełnia już istniejące narzędzia odpowiedzialnej gry BetMGM, zapewniając klientom bezpieczne i rozrywkowe doświadczenie cyfrowe.
Źródło/zdjęcie: BetMGM
"Do Użytkownika "hazard" Jak Państwo nie ma nic z kasyn legalnych? Przecież kasyna naziemne płacą ogromny 50% podatek od zysku."
"zawsze mówiłem , co państwowe to niczyje !!! Tak było , jest i będzie . Brak konkurencji wpływa na demoralizację Zarządów i korupcję . Tak było i jest nadal. Brak doświadczenia w branży źle wpływa na pracę TS . Firma hazardowa to firma hazardowa . Praca w bankach to praca w bankach ."
"Nie da się zamknąć dochodowej świni jaką jest Lotto pomimo, że dymają naród to odprowadzają do budżetu państwa spore dochody. Generalnie działają jak kasyna. Urabiają klientów, rżną na kasę i zostawiają w skarpetach."
"Dziadostwo. W losowaniach Mini Lotto z 22 i 23.03.25 padły 3 te same liczby czy to k...a mać możliwe? 4,8,9... sprawdźcie sami. Daje do myślenia. Nie wierzę w uczciwość tej trzymającej monopol i jedynej zatwierdzonej loterii."
"Człowiek niby wiedzioł, ale się jednak trochę łudził"