Betsafe zamienił się w Betsson na Litwie

Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 16:38 25/06/2025 Ostatnia aktualizacja: 08:39 01/07/2025

Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2025

Grupa Betsson ogłosiła dziś uruchomienie swojej flagowej marki Betsson na Litwie, co ma stanowić kolejny krok w strategii konsolidacji i wzmocnienia globalnej obecności marki na rynkach regulowanych. Rebranding oznacza przejście dotychczasowej działalności pod marką Betsafe do marki Betsson, co dodatkowo ma umocnić pozycję Grupy na uregulowanych rynkach europejskich.

Grupa Betsson rozpoczęła działalność na Litwie w 2016 roku poprzez przejęcie marki TonyBet, która rok później została przemianowana na Betsafe. Od tego czasu marka ugruntowała swoją pozycję jako jeden z czołowych operatorów w tym kraju. Rebranding na Betsson ma być wyrazem ambicji Grupy, by zapewnić większą spójność, skalowalność i rozpoznawalność w skali międzynarodowej.

Jesper Svensson, CEO Betsson Group, powiedział:

„Litwa była dla nas przez lata ważnym rynkiem, a ten rebranding to naturalny kolejny krok w naszej drodze. Dzięki ujednoliceniu naszej obecności pod marką Betsson możemy wykorzystać szersze synergie marketingowe, wzmocnić naszą globalną tożsamość i nadal oferować tę samą wysoką jakość usług, którą nasi klienci znają i cenią.”

Rebranding odzwierciedla także ciągłe inwestycje Betsson Group na Litwie. Ponad dwa lata temu firma przeniosła się do większego biura w centralnej dzielnicy biznesowej Wilna, gdzie obecnie pracuje około 40 osób, zajmujących się m.in. działalnością komercyjną, płatnościami i wsparciem klientów.

Na przestrzeni lat Grupa zbudowała również silne partnerstwa sportowe na poziomie lokalnym. Betsafe pozostaje sponsorem tytularnym Litewskiej Ligi Koszykówki (Betsafe-LKL), uznawanej za jedną z najmocniejszych lig w regionie. Marka wspiera także męską i żeńską reprezentację Litwy w koszykówce oraz klub piłkarski FC Žalgiris.

Zmiana marki wpisuje się w szerszą międzynarodową strategię marketingową Grupy Betsson, obejmującą szereg sponsoringów sportowych. W ostatnich latach Betsson nawiązał współpracę z klubami takimi jak Boca Juniors i Racing Club w Argentynie, Inter Mediolan we Włoszech, Atlético Nacional w Kolumbii oraz wieloma innymi drużynami w Europie i Ameryce Łacińskiej. Te globalne działania zwiększają rozpoznawalność marki, ale również przekładają się na lokalne korzyści, takie jak kampanie łączone i wzmacnianie pozycji marki na rynkach takich jak litewski.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL