Betway rozszerza portfolio tenisa dzięki sponsorowaniu European Tour

Branżowy marketing
Iwo 20/09/2021

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Betway jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję marketingową na scenie tenisowej, podpisując umowę sponsorską z wydarzeniem ATP Tour European Tour.

Reprezentując rozszerzenie portfela sponsoringu elitarnych wydarzeń tenisowych Betway, umowa opiera się na wcześniejszych partnerstwach operatora z siedzibą na Malcie i Guernsey z Generali Open, Nordea Open, Miami Open, Hamburg Open, Noventi Open i Mercedes Cup.

Anthony Werkman, dyrektor generalny Betway, powiedział:

„Cieszymy się, że możemy ogłosić umowę partnerską z The European Open, jedynym belgijskim wydarzeniem ATP Tour. Turniej jest wciąż w powijakach, ale ma już na swoim koncie kilka ważnych nazwisk. Nie możemy się doczekać, aby wesprzeć zawody, które wyrosną na wiodące wydarzenie podczas ATP Tour.”

Umowa umożliwi Betway zdobycie rozpoznawalności i ekspozycji marki podczas sześciodniowego wydarzenia, które odbędzie się w dniach 19-12 października w Antwerpii w Belgii. Znani poprzedni zwycięzcy tego wydarzenia to Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga i Kyle Edmund.

„Od początku turnieju, w 2016 r., ciężko pracowaliśmy nad poprawą różnych aspektów organizacji, aby zapewnić fanom najlepsze wrażenia i zwiększyć wartość naszych zasobów reklamowych. Jesteśmy dumni z tej umowy, która jest zawarta z wiodącą firmą w branży, która skrupulatnie przestrzega przepisów branżowych”

– powiedział Juan de Dios Aguirre, partner w Tennium. , firma operacyjna European Tour.

Poza tenisem Betway pracował nad rozszerzeniem swojej obecności marketingowej w wielu innych sportach, w szczególności stając się międzynarodowym partnerem bukmacherskim mistrzów LaLiga 2020-21 Atletico Madryt na początku tego miesiąca.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL