Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
24 lipca o godzinie 11:00 w sali konferencyjnej Stadionu Miejskiego odbyła się konferencja prasowa, na której prezes TS Podbeskidzie SA Bogdan Kłys oficjalnie ogłosił podpisanie umowy z firmą BetX Polska.
Firma z siedzibą w Bielsku-Białej została tym samym nowym sponsorem głównym Podbeskidzia. BetX zyskał też tytuł „Oficjalny bukmacher klubu”. Za stołem konferencyjnym oprócz prezesa Górali zasiedli prezes zarządu BetX Polska Krzysztof Wal oraz Dyrektor ds. Marketingu i PR TS Podbeskidzie Kamil Sarapata. Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 11:00 i było transmitowane na żywo przez telewizję klubową TS Podbeskidzie. Na konferencji została oficjalnie zaprezentowany komplet odzieży meczowej drużyny Podbeskidzia z logami nowego sponsora na rękawku oraz tylnej części spodni. Catering dla dziennikarzy przybyłych na konferencję zapewniła restauracja Maximus z Bielska-Białej.
Prezes TS Podbeskidzie, Bogdan Kłys w trakcie oficjalnego przedstawienia nowego sponsora głównego nie ukrywał zadowolenia:
Tak z kolei podpisanie umowy z Podbeskidziem skomentował prezes zarządu BetX Polska, Krzysztof Wal:
BetX działa na rynkach Czech, Polski, Tanzanii, Ghany z marką własną. Oferta zakładów sportowych BetX obejmuje propozycje przedmeczową na 150 000 wydarzeń miesięcznie. Oferta na żywo wynosi do 20 000 wydarzeń miesięcznie. Oprócz tego, gracze mogą wziąć udział w grach wirtualnych pełnych akcji, takich jak Nascar, wirtualne wyścigi konne, wyścigi psów i wyścigi motocrossowe z zaawansowaną grafiką. BetX Polska to legalnie działająca firma branży zakładów sportowych.
Wieloletnie doświadczenie zbudowane przez spółkę „matkę” EVONA ELECTRONIC Ltd. pozwala na zagwarantowanie graczom atrakcyjnej oferty oraz najwyższej jakości obsługi. Przedmiotem działalności BetX jest świadczenie usług w zakresie realizacji zakładów wzajemnych poprzez najbardziej popularne medium – Internet. Od maja 2020 legalne zakłady można zawierać poprzez stronę internetową ebetx.pl oraz aplikację mobilną dostępną dla urządzeń z systemami iOS oraz Android. W najbliższych planach firmy jest też otwarcie się na rynek stacjonarny. BetX stara się w Ministerstwie Finansów o zezwolenie na organizację zakładów wzajemnych w punktach stacjonarnych, co umożliwi obstawianie zdarzeń w lokalach publicznych.
Logotypy nowego sponsora będzie można zobaczyć na koszulkach piłkarzy już w trakcie sobotniego meczu TS Podbeskidzie – Chrobry Głogów. Na tym spotkaniu pojawią się też pierwsze elementy brandingu firmy BetX na Stadionie Miejskim. Nowy sponsor przygotował dla pełnoletnich kibiców wybierających się na mecz niespodziankę. Już wkrótce media klubowe Podbeskidzia udzielą więcej informacji na ten temat.
Zbyszek Strumien były automaciarz
27/10/2020