Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Brytyjskie studio gier Blueprint odnotowało znaczny wzrost sprzedaży maszyn cyfrowych, poinformowała we wtorek firma. Spółka zależna od Gauselmann Group przypisuje odnowione zaufanie rynku, silną ofertę produktów i otwarcie nowych przedsięwzięć związanych z grami na głównych ulicach Wielkiej Brytanii jako czynniki pomagające zwiększyć sprzedaż w tym segmencie.
Analiza zamówień na maszyny Blueprint przetworzonych podczas i po październikowej wystawie ACOS, w której firma brała udział, pokazuje, że około 30% całkowitego wolumenu pochodziło od operatorów uruchamiających nowe obiekty.
„Wyraźnie widać, że ulice handlowe w Wielkiej Brytanii przechodzą okres znaczących zmian, a lokale rozrywkowe z grami hazardowymi o niskich stawkach i niskich wygranych wnoszą bardzo potrzebne życie i energię do ulic handlowych w Wielkiej Brytanii”,
– powiedział David Purvis, dyrektor zarządzający Blueprint Operations.
Firma Blueprint Gaming, marki Merkur UK z grupy Gauselmann, wzięła udział w ostatniej edycji jesiennego pokazu monet (ACOS), który odbył się w dniach 20-21 października w Centrum Konferencyjnym ILEC w Londynie. Wracając jako wydarzenie osobiste, liczby frekwencji łatwo pasowały do poziomów sprzed Covid, przy czym pierwszy dzień był zdecydowanie najbardziej zajęty.
„Włożyliśmy dużo uwagi i zasobów w naszą obecność w ACOS, w tym zorganizowanie wirtualnej wystawy tydzień wcześniej dla tych członków branży, którzy nie byli w stanie lub nie byli zadowoleni z podróży do Londynu, a inwestycja, której dokonaliśmy, z pewnością się opłaciła dywidendy” – skomentował udział Purvis.
Firma wzięła udział w pokazie ACOS po „bardzo udanym kwartale”, w którym sprzedaż wzrosła o 50% w porównaniu z tym samym etapem 12 miesięcy temu. Ale pozytywny trend utrzymał się nawet po zakończeniu programu.
W miesiącu następującym po ACOS firma nadal przyjmowała znaczną ilość zamówień. Według firmy klienci wiedzą, że pomimo problemów z łańcuchem dostaw oraz dzięki skrupulatnemu planowaniu i maszynom Blueprint z oznaczeniem „Made In Germany”, produkty te nie podlegają długim czasom tranzytu, które występują, gdy produkcja odbywa się na Dalekim Wschodzie.
„W obecnej sytuacji jesteśmy w stanie podać normalne terminy dostaw, co oznacza, że operatorzy są w stanie inwestować w swoje istniejące lokale i, co być może, co najważniejsze, nowe lokale mogą otwierać się z pełnym zestawem najlepiej zarabiających produktów Blueprint i rozpocząć spłacić poczynioną inwestycję. Patrząc w przyszłość, myślę, że na rynku panuje prężność i spokojne zaufanie zorientowane na handel detaliczny, co dobrze wróży na przyszłość”. – twierdzi Purvis.
Nowa oferta produktów Blueprint w maszynach pionowych obejmuje trzy szafy, których celem jest „rozszerzenie cyfrowej rozrywki ze środowiska domowego na obiekty handlowe”, zgodnie z komunikatem prasowym.
Ultramax Cat C zapewnia płynną rozgrywkę od krawędzi do krawędzi dzięki dwóm ekranom o przekątnej 31,5 cala. Modele B3 Wave+ i Auroramax+ są również wyposażone w duże ekrany: Wave+ ma 43-calowy zakrzywiony ekran portretowy, a Auroramax+ ma dwa 32-calowe ekrany HD.
Zarówno obudowy Wave+, jak i Auroramax+ są wyposażone w nowy odtwarzacz wideo o przekątnej 15,6 cala, który „zapewnia bardziej interaktywne wrażenia”, a także wyposażone są w czterordzeniowy komputer QXI6000 zapewniający lepszą wydajność graficzną i płynną rozgrywkę.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."