Blueprint odnotowuje wzrost sprzedaży maszyn cyfrowych

Finanse Bilanse
Iwo 03/12/2021

Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023

Brytyjskie studio gier Blueprint odnotowało znaczny wzrost sprzedaży maszyn cyfrowych, poinformowała we wtorek firma. Spółka zależna od Gauselmann Group przypisuje odnowione zaufanie rynku, silną ofertę produktów i otwarcie nowych przedsięwzięć związanych z grami na głównych ulicach Wielkiej Brytanii jako czynniki pomagające zwiększyć sprzedaż w tym segmencie.

Analiza zamówień na maszyny Blueprint przetworzonych podczas i po październikowej wystawie ACOS, w której firma brała udział, pokazuje, że około 30% całkowitego wolumenu pochodziło od operatorów uruchamiających nowe obiekty.

„Wyraźnie widać, że ulice handlowe w Wielkiej Brytanii przechodzą okres znaczących zmian, a lokale rozrywkowe z grami hazardowymi o niskich stawkach i niskich wygranych wnoszą bardzo potrzebne życie i energię do ulic handlowych w Wielkiej Brytanii”,

– powiedział David Purvis, dyrektor zarządzający Blueprint Operations.

Firma Blueprint Gaming, marki Merkur UK z grupy Gauselmann, wzięła udział w ostatniej edycji jesiennego pokazu monet (ACOS), który odbył się w dniach 20-21 października w Centrum Konferencyjnym ILEC w Londynie. Wracając jako wydarzenie osobiste, liczby frekwencji łatwo pasowały do ​​poziomów sprzed Covid, przy czym pierwszy dzień był zdecydowanie najbardziej zajęty.

„Włożyliśmy dużo uwagi i zasobów w naszą obecność w ACOS, w tym zorganizowanie wirtualnej wystawy tydzień wcześniej dla tych członków branży, którzy nie byli w stanie lub nie byli zadowoleni z podróży do Londynu, a inwestycja, której dokonaliśmy, z pewnością się opłaciła dywidendy” – skomentował udział Purvis.

Firma wzięła udział w pokazie ACOS po „bardzo udanym kwartale”, w którym sprzedaż wzrosła o 50% w porównaniu z tym samym etapem 12 miesięcy temu. Ale pozytywny trend utrzymał się nawet po zakończeniu programu.

W miesiącu następującym po ACOS firma nadal przyjmowała znaczną ilość zamówień. Według firmy klienci wiedzą, że pomimo problemów z łańcuchem dostaw oraz dzięki skrupulatnemu planowaniu i maszynom Blueprint z oznaczeniem „Made In Germany”, produkty te nie podlegają długim czasom tranzytu, które występują, gdy produkcja odbywa się na Dalekim Wschodzie.

„W obecnej sytuacji jesteśmy w stanie podać normalne terminy dostaw, co oznacza, że ​​operatorzy są w stanie inwestować w swoje istniejące lokale i, co być może, co najważniejsze, nowe lokale mogą otwierać się z pełnym zestawem najlepiej zarabiających produktów Blueprint i rozpocząć spłacić poczynioną inwestycję. Patrząc w przyszłość, myślę, że na rynku panuje prężność i spokojne zaufanie zorientowane na handel detaliczny, co dobrze wróży na przyszłość”. – twierdzi Purvis.

Nowa oferta produktów Blueprint w maszynach pionowych obejmuje trzy szafy, których celem jest „rozszerzenie cyfrowej rozrywki ze środowiska domowego na obiekty handlowe”, zgodnie z komunikatem prasowym.

Ultramax Cat C zapewnia płynną rozgrywkę od krawędzi do krawędzi dzięki dwóm ekranom o przekątnej 31,5 cala. Modele B3 Wave+ i Auroramax+ są również wyposażone w duże ekrany: Wave+ ma 43-calowy zakrzywiony ekran portretowy, a Auroramax+ ma dwa 32-calowe ekrany HD.

Zarówno obudowy Wave+, jak i Auroramax+ są wyposażone w nowy odtwarzacz wideo o przekątnej 15,6 cala, który „zapewnia bardziej interaktywne wrażenia”, a także wyposażone są w czterordzeniowy komputer QXI6000 zapewniający lepszą wydajność graficzną i płynną rozgrywkę.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL