BoyleSports z nową identyfikacją marki i ambitnymi planami rozwoju

Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 11:20 30/06/2025 Ostatnia aktualizacja: 16:43 30/06/2025

Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2025

Największy niezależny bukmacher w Irlandii ogłasza dziś nowy etap swojej działalności – wraz z prezentacją odświeżonego logo i identyfikacji wizualnej rozpoczyna się kolejny rozdział w historii BoyleSports.

Zmiana wizualna to coś więcej niż kosmetyka – to wyraźny sygnał wejścia w nową fazę rozwoju, z zachowaniem dotychczasowych wartości: silnego zaangażowania w obsługę klienta, wspieranie lokalnych społeczności oraz pasji do sportu.

Od momentu otwarcia pierwszego punktu w Markethill w 1982 roku, BoyleSports przekształciło się w ogólnokrajową sieć, opartą na innowacjach, dynamice i bliskim kontakcie z klientem.

Wraz z nową identyfikacją marka zapowiada kolejne działania – w najbliższych trzech latach planuje zainwestować ponad 100 milionów funtów w rozwój działalności na rynku brytyjskim, otwierając nowy etap ekspansji.

Przypomnijmy, iż na początku tego miesiąca BoyleSports przejął po Betway sponsoring zespołu West Ham United, kończąc tym samym 10-letnią współpracę klubu z dotychczasowym partnerem.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL