Wskazówki wyjaśniają różne sposoby, w jakie narzędzia i ustawienia bezpieczeństwa Facebooka można dostosować w ramach indywidualnego konta, aby kontrolować, co użytkownik może, a czego nie może zobaczyć w swoim kanale aktualności.
Brytyjska Komisja ds. Hazardu (UKG) nawiązała współpracę z Facebookiem, aby stworzyć wytyczne mające na celu ograniczenie liczby reklam związanych z hazardem, które użytkownicy widzą na platformie mediów społecznościowych.
Wskazówki wyjaśniają różne sposoby, w jakie narzędzia i ustawienia bezpieczeństwa Facebooka można dostosować w ramach indywidualnego konta, aby kontrolować, co użytkownik może, a czego nie może zobaczyć w swoim kanale aktualności. Wydanie wskazówek pomoże zmniejszyć ryzyko narażenia na wiadomości i reklamy związane z hazardem.
Wskazówki zawierają:
- Ukrywanie reklamy – w swoim kanale aktualności użytkownicy mogą kontrolować, które reklamy widzą, aby upewnić się, że są trafne, i skorzystać z funkcji „Dlaczego widzę tę reklamę?”, Aby ukryć wszystkie reklamy przed określonym reklamodawcą.
- Narzędzie preferencje reklam – różne sekcje w ramach tej funkcji umożliwiają użytkownikom przeglądanie reklamodawców, od których ostatnio widzieli reklamy, a także wybranie mniejszej liczby reklam na szereg wstępnie określonych tematów oraz;
- Zarządzanie danymi – korzystając z powyższej funkcji, użytkownicy mogą kontrolować, w jaki sposób ich dane są wykorzystywane do wyświetlania reklam na Facebooku i poza nim, w tym czy mogą być kierowane na podstawie określonych atrybutów wymienionych w ich profilu.
Przewodnik konsumencki Facebooka jest zgodny z wyzwaniem związanym z technologią reklamową Komisji ds. Hazardu, który postawił przed branżą na początku tego roku. W rezultacie branża zobowiązała się do szeregu nowych praktyk mających na celu ograniczenie narażenia wrażliwych odbiorców na reklamy hazardu online.
– powiedział dyrektor naczelny Komisji Neil McArthur.
– powiedział Rick Kelley, wiceprezes Global Gaming na Facebooku.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."