Brytyjska Komisja ds. Hazardu współpracuje z Facebookiem

Wskazówki wyjaśniają różne sposoby, w jakie narzędzia i ustawienia bezpieczeństwa Facebooka można dostosować w ramach indywidualnego konta, aby kontrolować, co użytkownik może, a czego nie może zobaczyć w swoim kanale aktualności.

Brytyjska Komisja ds. Hazardu (UKG) nawiązała współpracę z Facebookiem, aby stworzyć wytyczne mające na celu ograniczenie liczby reklam związanych z hazardem, które użytkownicy widzą na platformie mediów społecznościowych.

Wskazówki wyjaśniają różne sposoby, w jakie narzędzia i ustawienia bezpieczeństwa Facebooka można dostosować w ramach indywidualnego konta, aby kontrolować, co użytkownik może, a czego nie może zobaczyć w swoim kanale aktualności. Wydanie wskazówek pomoże zmniejszyć ryzyko narażenia na wiadomości i reklamy związane z hazardem.

Wskazówki zawierają:

  • Ukrywanie reklamy – w swoim kanale aktualności użytkownicy mogą kontrolować, które reklamy widzą, aby upewnić się, że są trafne, i skorzystać z funkcji „Dlaczego widzę tę reklamę?”, Aby ukryć wszystkie reklamy przed określonym reklamodawcą.
  • Narzędzie preferencje reklam – różne sekcje w ramach tej funkcji umożliwiają użytkownikom przeglądanie reklamodawców, od których ostatnio widzieli reklamy, a także wybranie mniejszej liczby reklam na szereg wstępnie określonych tematów oraz;
  • Zarządzanie danymi – korzystając z powyższej funkcji, użytkownicy mogą kontrolować, w jaki sposób ich dane są wykorzystywane do wyświetlania reklam na Facebooku i poza nim, w tym czy mogą być kierowane na podstawie określonych atrybutów wymienionych w ich profilu.

Przewodnik konsumencki Facebooka jest zgodny z wyzwaniem związanym z technologią reklamową Komisji ds. Hazardu, który postawił przed branżą na początku tego roku. W rezultacie branża zobowiązała się do szeregu nowych praktyk mających na celu ograniczenie narażenia wrażliwych odbiorców na reklamy hazardu online.

„Ochrona dzieci i osób wrażliwych przed krzywdzeniem lub wykorzystywaniem przez hazard jest sednem tego, co robimy, dlatego rzuciłem wyzwanie branży, aby przyjrzała się, jak mogą lepiej wykorzystać technologię, aby zapobiegać wyświetlaniu treści i reklam związanych z hazardem Współpraca z Facebookiem przy opracowywaniu tych wskazówek jest dla nas mile widzianym krokiem w celu zaoferowania konsumentom jasnych i praktycznych porad i mam nadzieję, że pomoże im to ograniczyć treści związane z hazardem, które widzą podczas korzystania z platformy ”.

– powiedział dyrektor naczelny Komisji Neil McArthur.

„Facebook jest zaangażowany we wspieranie bezpiecznego i przejrzystego środowiska, w którym ludzie mogą kontrolować swoje doświadczenia na naszej platformie. Cieszymy się, że nasza współpraca z Komisją ds. Hazardu pomoże operatorom odpowiedzialnie wdrażać kampanie reklamowe, jednocześnie pomagając chronić ludzi, którzy korzystają z naszych usługi, „

– powiedział Rick Kelley, wiceprezes Global Gaming na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *