Brytyjski udział w grach hazardowych w 2020 r.

Brytyjski organ regulacyjny, Gambling Commission, opublikował dane, z których wynika, że ​​udział Wielkiej Brytanii w grach hazardowych znacznie spadł w 2020 r.

Dane z kwartalnych ankiet telefonicznych przeprowadzonych przez komisję pokazują, że pomimo wzrostu liczby gier online całkowity udział w grach hazardowych spadł do 42 procent, co oznacza spadek o 5 punktów procentowych w porównaniu z rokiem 2019. W każdej kategorii wiekowej i płci odnotowano pewien spadek uczestnictwa.

Wzrost udziału w grach online o trzy punkty procentowe do 24 procent nie zrównoważył spadku o dziewięć punktów w grach detalicznych (26 procent) spowodowanego pandemią Covid-19. Z wyłączeniem produktów loteryjnych, w tym loterii krajowej, udział spadł do 28% w 2020 r., W porównaniu z 32% w 2019 r. Największe spadki uczestnictwa wystąpiły wśród mężczyzn i młodszych grup wiekowych.

W najnowszym badaniu Komisji ds. Hazardu, przeprowadzonym przez Yonder Consulting, przeprowadzono rozmowy telefoniczne z 4007 osobami w wieku powyżej 16 lat w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu 2020 r.

Rzecznik Komisji ds. Hazardu powiedział:

„Rok do grudnia 2020 roku, na podstawie którego dane są oparte i które odzwierciedlają, był rokiem wyjątkowym; wraz z pojawieniem się Covid-19. Różne zasady blokowania i ograniczenia w 2020 roku spowodowały znaczną zmianę w zachowaniu konsumentów i wyraźnie miały również duży wpływ na branżę hazardową. Dane pokazują, że wśród wszystkich respondentów wskaźniki uczestnictwa w grach hazardowych online rosną. Po usunięciu z danych osób, które grały tylko w losowaniach National Lottery, wskaźnik uczestnictwa online respondentów pozostał stabilny w latach 2019–2020 ”.

Badanie wykazało również, że wskaźnik hazardu problemowego spadł do 0,3 procent, w porównaniu z 0,6 procent w 2019 roku, chociaż stwierdzono, że zmiana nie była istotna statystycznie. Rada ds. Zakładów i Gier (BGC) z zadowoleniem przyjęła dane, ale zapowiedziała, że ​​będzie nadal wprowadzać środki.

Wes Himes, dyrektor wykonawczy ds. Standardów i innowacji, powiedział:

„Jednak jeden problematyczny hazardzista to o jeden za dużo i jesteśmy zdeterminowani, aby utrzymać tempo w nadchodzących miesiącach. Na przykład przyglądamy się, jak rozszerzymy filtrowanie reklam online i współpracujemy z platformami internetowymi w zakresie rezygnacji z reklam w zakładach bukmacherskich”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *