Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2017
Pierwszy raz w historii nowej Polski zakłady bukmacherskie będą mogły reklamować swoje usługi. I choć będą obowiązywać tu pewne ograniczenia, np. w telewizji zakaz będzie dotyczył emisji takich reklam od 6 do 22, a ich treści będą podlegać obostrzeniom, to nowa ustawa dla zakładów bukmacherskich oznacza spore zmiany.
Firmy tej branży, a w Polsce działa ich legalnie siedem, otrzymają długo oczekiwane narzędzia promocji i będą mogły pod tym względem zbliżyć się do tych, które od lat w różnych branżach z sukcesem funkcjonują w obrocie gospodarczym.
Czy reklamy zakładów bukmacherskich dołączą do firm farmaceutycznych ze zbliżoną formułką na koniec każdej z nich? Być może będziemy musieli dodawać: „skonsultuj się ze swoim doradcą lub bukmacherem…”, ale nie to jest najważniejsze. Najpoważniej rzecz ujmując, bardzo chętnie poddamy się takim ograniczeniom po to, aby każdy miał szansę dostrzec w tej formie gry dobre, bezpieczne i sportowe zasady. Dla nas najistotniejsze jest to, aby w ramach promocji wynieść usługi bukmacherskie na poziom sportowy i analityczny. Bukmacher ma bowiem dużo cech wspólnych z maklerem. To ludzie o nieprzeciętnych, analitycznych umysłach, łączący wiedzę i talenty matematyczne czy logiczne z ogromną wiedzą na temat wszystkich dziedzin sportu, gospodarki czy polityki. Nie bez powodu za granicą bukmacherzy często współpracują z ekspertami rynków finansowych po to, aby prognozować wydarzenia gospodarcze czy trendy konsumenckie. Często muszą stosować te same metody, którymi posługują się zarządzający wielomilionowymi portfelami w funduszach inwestycyjnych.
Więcej czytaj na: e-playbet.com
Bukmacherzy24
10:55 03/02/2017