Cashpoint zmienia się w Merkur Bets

Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 13:05 02/06/2025

Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2025

Merkur Group kontynuuje proces rebrandingu swojej marki zakładów sportowych. Austriacki gigant Cashpoint Sportwetten, jeden z najważniejszych licencjonowanych operatorów na tamtejszym rynku, od 3 czerwca 2025 roku oficjalnie przyjmuje nową nazwę – Merkur Bets.

To kolejny krok w kierunku ujednolicenia globalnej strategii marki. Rok temu podobna zmiana została przeprowadzona w Niemczech, gdzie marka Xtip została przekształcona również w Merkur Bets.

– Nasz rebranding to coś więcej niż tylko nowa nazwa. To wyraźny sygnał strategicznej orientacji na długoterminowy rozwój – podkreśla Mathias Dahms, dyrektor zarządzający ds. zakładów sportowych w Merkur Group. – Nowa marka odzwierciedla nasze sprawdzone podejście i wyjątkowy koncept, jednocześnie akcentując ambicje międzynarodowego wzrostu – dodaje.

Cashpoint powstał w 1996 roku i ma siedzibę w Gerasdorf pod Wiedniem. Od 2005 roku odpowiada za działalność Merkur Group w Austrii.

– Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych, oficjalnie licencjonowanych operatorów zakładów sportowych w kraju, stawiamy na rozwój zarówno sieci stacjonarnej, jak i dynamicznie rosnącego kanału online – mówi Daniel Mair, szef austriackiego oddziału sprzedaży.

Pod marką Merkur Bets działać będzie nie tylko nowa platforma internetowa, ale także ponad 700 punktów stacjonarnych – od klasycznych biur przyjmowania zakładów, przez systemy shop-in-shop i kioski, aż po samoobsługowe terminale. Merkur Bets zapowiada dalszy rozwój oferty, z naciskiem na odpowiedzialne i nowoczesne podejście do zakładów sportowych.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL