Chelsea FC i Parimatch z kampanią inspirowaną Królem Arturem

Branżowy marketing Bukmacherzy
Iwo 23/11/2021

Ostatnia aktualizacja: 25 grudnia 2022

Parimatch Tech, międzynarodowa firma technologiczna, która promuje markę Parimatch na całym świecie i dostarcza rozwiązania technologiczne i marketingowe w branży rozrywkowej i bukmacherskiej, uruchomiła dzisiaj kampanię reklamową, w której występują gwiazdy pierwszej drużyny Chelsea FC: Marcos Alonso, César Azpilicueta i Thiago Silva. Kampania „Wybrani” jest inspirowana legendą o Królu Arturze, a mianowicie „Mieczem w kamieniu”.

Spot, nakręcony przez studio Electric Sheep Film z Kijowa na Ukrainie, świętuje partnerstwo Parimatch ze zwycięzcą Ligi Mistrzów 2020/21 Chelsea FC, ponieważ kapitan klubu César Azpilicueta z powodzeniem wypuszcza piłkę z kamienia.

„Legendy arturiańskie były uniwersalnym źródłem inspiracji od setek lat i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Chelsea FC była zaangażowana w odkrywanie ich razem z nami w tej nowej reklamie! Kampania obraca się wokół idei, jak przeszłość, teraźniejszość i przyszłość przeplatają się. Piłkarze Chelsea FC to prawdziwi „wybrani” – pasujący tytuł dla obecnych Mistrzów Europy. Współpraca z Chelsea FC to zawsze wielka przyjemność i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zespół ma w zanadrzu na ten sezon”

– powiedziała Katerina Amirkhanova, dyrektor techniczny Parimatch Tech.

„Kiedy podpisaliśmy nasze partnerstwo z Parimatch na początku tego sezonu, obiecaliśmy, że nasza wspólna działalność będzie odważna i innowacyjna. Ten spot TVC właśnie to osiąga i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć Césara, Thiago i Marcosa w roli „wybranych” na ekranach telewizorów w całej Europie w nadchodzących miesiącach”

– poinformował Guy Laurence, dyrektor generalny Chelsea FC.

Chelsea FC i Parimatch ogłosiły współpracę na początku tego roku, rozpoczynając trzysezonową umowę. W ramach partnerstwa Parimatch wykorzysta markę Chelsea oraz szeroką gamę zasobów cyfrowych, społecznościowych i logistycznych, aby tworzyć innowacyjne aktywacje dla fanów na całym świecie.

Reżyserem i producentem wykonawczym nowej reklamy był Andrei Kopots, z operatorem Nikitą Kuzmenko. Electric Sheep Film od roku z powodzeniem współpracuje z Parimatch Tech, tworząc kilka reklam wirusowych dla marki Parimatch, w tym niedawny spot Juventusu, w którym pojawiło się kilku najlepszych graczy klubu. Ekskluzywną muzykę do reklamy stworzył Eugene Filatov, znany również jako The Maneken – wybitny ukraiński kompozytor i producent dźwięku zespołu ONUKA.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL