Ostatnia aktualizacja: 25 grudnia 2022
Parimatch Tech, międzynarodowa firma technologiczna, która promuje markę Parimatch na całym świecie i dostarcza rozwiązania technologiczne i marketingowe w branży rozrywkowej i bukmacherskiej, uruchomiła dzisiaj kampanię reklamową, w której występują gwiazdy pierwszej drużyny Chelsea FC: Marcos Alonso, César Azpilicueta i Thiago Silva. Kampania „Wybrani” jest inspirowana legendą o Królu Arturze, a mianowicie „Mieczem w kamieniu”.
Spot, nakręcony przez studio Electric Sheep Film z Kijowa na Ukrainie, świętuje partnerstwo Parimatch ze zwycięzcą Ligi Mistrzów 2020/21 Chelsea FC, ponieważ kapitan klubu César Azpilicueta z powodzeniem wypuszcza piłkę z kamienia.
„Legendy arturiańskie były uniwersalnym źródłem inspiracji od setek lat i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Chelsea FC była zaangażowana w odkrywanie ich razem z nami w tej nowej reklamie! Kampania obraca się wokół idei, jak przeszłość, teraźniejszość i przyszłość przeplatają się. Piłkarze Chelsea FC to prawdziwi „wybrani” – pasujący tytuł dla obecnych Mistrzów Europy. Współpraca z Chelsea FC to zawsze wielka przyjemność i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zespół ma w zanadrzu na ten sezon”
– powiedziała Katerina Amirkhanova, dyrektor techniczny Parimatch Tech.
„Kiedy podpisaliśmy nasze partnerstwo z Parimatch na początku tego sezonu, obiecaliśmy, że nasza wspólna działalność będzie odważna i innowacyjna. Ten spot TVC właśnie to osiąga i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć Césara, Thiago i Marcosa w roli „wybranych” na ekranach telewizorów w całej Europie w nadchodzących miesiącach”
– poinformował Guy Laurence, dyrektor generalny Chelsea FC.
Chelsea FC i Parimatch ogłosiły współpracę na początku tego roku, rozpoczynając trzysezonową umowę. W ramach partnerstwa Parimatch wykorzysta markę Chelsea oraz szeroką gamę zasobów cyfrowych, społecznościowych i logistycznych, aby tworzyć innowacyjne aktywacje dla fanów na całym świecie.
Reżyserem i producentem wykonawczym nowej reklamy był Andrei Kopots, z operatorem Nikitą Kuzmenko. Electric Sheep Film od roku z powodzeniem współpracuje z Parimatch Tech, tworząc kilka reklam wirusowych dla marki Parimatch, w tym niedawny spot Juventusu, w którym pojawiło się kilku najlepszych graczy klubu. Ekskluzywną muzykę do reklamy stworzył Eugene Filatov, znany również jako The Maneken – wybitny ukraiński kompozytor i producent dźwięku zespołu ONUKA.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."