Ostatnia aktualizacja: 9 lipca 2021
W Clue PR w czerwcu 2021 roku awansowało sześć osób. Ma to związek z rozwojem agencji. Nowe stanowiska objęli Michał Kazubek, Zuza Pydzikova, Agnieszka Dopierała, Jakub Świerbiołek, Karolina Sobieszek i Maksym Pinchuk.
Michał Kazubek został Senior Account Managerem. W agencji zarządza zespołem specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora ubezpieczeniowego i finansowego. Ma ponad osiem lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej i PR produktowym, które zdobywał w pracy dla takich klientów jak Warta, KIR, Volkswagen Financial Services, KRD czy Sofort (Klarna). Przed dołączeniem do Clue PR pracował w agencji Public Dialog.
Karolina Sobieszek awansowała natomiast na stanowisko Senior Content and Data Managera, na którym zarządza zespołem contentowym i wspiera procesy new business. W Clue PR pracuje od 2017 roku, przeszła w agencji przez wszystkie szczeble kariery i zdobyła doświadczenie w client service, zarządzaniu contentem, tworzeniu angażujących treści i strategii kampanii czy zbieraniu danych. Z branżą contentową i nowych mediów związana jest od sześciu lat.
Na stanowisko Senior PR and Creative Consultanta awansował z kolei Jakub Świerbiołek, który w agencji zajmuje się projektami fintechowymi oraz lifestyle’owymi, specjalizuje się w działaniach w social mediach, influencer marketingu i tworzeniu contentu. W branży PR i nowych mediów pracuje od trzech lat.
Agnieszka Dopierała objęła natomiast stanowisko PR Consultanta. W Clue PR pracuje dla klientów z obszaru technologii, e-commerce i gamblingu, ma też doświadczenie w koordynowaniu kampanii zintegrowanych.
Stanowisko Junior PR Consultanta objęła Zuzanna Pydziková. W agencji odpowiada za wsparcie obsługi klientów z sektora bankowości i finansów. Ma doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i pozycjonowaniu eksperckim. Jest studentką piątego roku prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
Na stanowisko Junior PR Consultanta awansował też Maksym Pinchuk. W Clue PR wspiera działania komunikacyjne dla sektora technologii i finansów oraz działania contentowe. Jest absolwentem Akademii Dziennikarstwa i Realizacji Dźwięku na kierunku realizacja dźwięku.
Clue obsługuje wielu klientów korporacyjnych, w tym a w szczególności firmę Playtech Polska, dostawcę rozwiązań oraz oprogramowania do Total Casino, zarządzanego przez Totalizator Sportowy.
Na zdjęciu głównym od lewej: Michał Kazubek, Zuza Pydzikova, Agnieszka Dopierała, Jakub Świerbiołek, Karolina Sobieszek, Maksym Pinchuk
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"