Digitain mianuje ikonę piłki nożnej Figo ambasadorem marki

Branżowy marketing
Iwo 12/07/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Dostawca zakładów sportowych i platform kasynowych, firma Digitain, wyznaczyła kultowego byłego portugalskiego piłkarza Luísa Figo na ambasadora swojej marki.

Zgodnie z umową, Figo będzie współpracować z Digitain przy szeregu kampanii marketingowych i promocyjnych, zwiększających świadomość produktów bukmacherskich.

Figo zagrał ponad 790 razy na poziomie klubowym, trafiając do hiszpańskiej La Liga Barcelony i Realu Madryt, włoskiego klubu Serie A Inter Mediolan i Sporting CP w rodzinnej Portugalii, strzelając w tym czasie ponad 137 goli.

Były skrzydłowy jest również jednym z najbardziej cenionych graczy reprezentacji Portugalii, strzelając 32 gole w 127 występach.

Figo zdobył cztery tytuły La Liga, cztery tytuły Serie A, jeden Puchar Zdobywców Pucharów UEFA i tytuł Ligi Mistrzów UEFA, a także Złotą Piłkę 2000.

„Cieszę się, że mogę być częścią tego nowego partnerstwa i nie mogę się doczekać reprezentowania Digitain. Jest to długoletnia i myśląca przyszłościowo firma gamingowa, której celem jest oferowanie szerokiej gamy udanych rozwiązań gamingowych dla partnerów na całym świecie.” – powiedział Figo.

Założyciel Digitain Group, Vardges Vardanyan, dodał:

„Jeśli chodzi o światową reprezentację firmy z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie zakładów sportowych, czyli Digitain, Figo – chwalony za swoją niezrównaną reputację, imponujące doświadczenie i zwycięską postawę – jest bez wątpienia idealnym symbolem jakość, innowacyjność i skuteczność naszych zakładów sportowych.”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL