Duża umowa medialna BetMGM na rynku w USA

Inwestycje i umowy
Wiktor Czerwiński 14:02 17/09/2024

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024

Gannett Co., Inc. (NYSE: GCI) i BetMGM ogłosiły dzisiaj wieloletnie partnerstwo strategiczne. W ramach umowy BetMGM będzie preferowanym partnerem zakładów sportowych i kasyn online dla USA TODAY Sports, oferując kursy zakładów sportowych i informacje o zakładach w rozległej sieci USA TODAY Network w ponad 200 lokalnych rynkach USA w 43 stanach, z ponad 300 markami wiadomości cyfrowych i mediów w portfolio.

Umowa obejmuje kursy zakładów sportowych BetMGM w historiach i udostępnianiu treści, kursy zakładów, linie pieniężne, spready i over/under dla gier, a także funkcję BetMGM „Bet Now”. BetMGM Sportsbook i BetMGM Casino zostaną wymienione jako partnerzy w stopkach stron internetowych we wszystkich publikacjach USA TODAY Network.

Adam Greenblat, CEO BetMGM oświadczył:

BetMGM jest dumny ze współpracy z Gannett i USA TODAY Network. Ich niezrównany zasięg na poziomie lokalnym i krajowym pozwala nam nawiązać kontakt z ogromną publicznością. Dzięki płynnej integracji kursów i spostrzeżeń z treścią Gannett, dajemy fanom możliwość pozostawania na bieżąco i angażowania się w ich ulubione drużyny i gry. Z niecierpliwością czekamy na udane partnerstwo, które podsyca emocje związane z zakładami sportowymi przez cały sezon piłkarski i nie tylko”.

Grupa Gambling.com będzie obsługiwać odbiorców stacji USA TODAY Network oraz entuzjastów sportu, oferując zakłady sportowe BetMGM oraz eksperckie porady, wykorzystując opatentowaną technologię reklamową w stanach, w których hazard online jest regulowany.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL