Dynamiczny start bukmachera Lebull – współpraca z Wartą Poznań

Branżowy marketing Najczęściej czytane
Adam Brzozowski 14:01 13/01/2025

Ostatnia aktualizacja: 18 stycznia 2025

Warta Poznań i nowy legalny bukmacher na Polskim rynku, marka Lebull, ogłosiły właśnie rozpoczęcie współpracy. Lebull staje się wraz z początkiem 2025 roku Oficjalnym Bukmacherem Klubu oraz partnerem zimowego zgrupowania. Lebull szybko i odważnie wchodzi w świat polskiego sportu i kibiców, stawiając od razu na sponsoring 1-ligowej drużyny, jednego z najstarszych i zasłużonych klubów piłkarskich w naszym kraju.

Ekspresowy rozwój Lebull

Ledwie kilka tygodni po uruchomieniu platformy, marka Lebull rozpoczyna swoje działania marketingowe, których ważnym elementem będą współprace z podmiotami zewnętrznymi zwiększające wiarygodność brandu. Dynamiczność i zaangażowanie w budowanie rozpoznawalności to fundamenty strategii Lebull jako “najmłodszego” operatora bukmacherskiego w Polsce.

„Partnerstwo z klubem sportowym to dla nas pierwszy i bardzo naturalny krok w budowaniu obecności marki Lebull na polskim rynku. Cieszymy się, że możemy wspierać Wartę w powrocie do Poznania i jednocześnie pokazać, że zaangażujemy się we wsparcie polskiego sportu.” – mówi Konrad Łabudek, CEO polskiego oddziału Lebull.

#KursNaPoznań – wspólny cel i zimowe wsparcie

Szczególnym aspektem współpracy jest udział Lebull w kampanii #KursNaPoznań, mającej na celu powrót Warty do gry na stadionie w rodzimym mieście. Hasło to znajdzie się razem z logo Lebull na koszulkach treningowych zawodników pierwszej drużyny podczas zimowego okresu przygotowawczego. Tym samym, Lebull nie czeka na powrót rozgrywek po przerwie zimowej i zostaje już w styczniu partnerem zimowego zgrupowania Warty.

Na zdjęciu od lewej: Marcin Kozubski – CMCO Warta Poznań S.A., Paweł Topolski – Head of Marketing Lebull ,Jan Jezierski – Dyrektor Sprzedaży Warta Poznań S.A. / Źródło: Wiktoria Nowak – Warta Poznań S.A.

„Wspierając akcję #KursNaPoznań i zimowe zgrupowanie Warty, chcemy pokazać nasze zaangażowanie w rozwój klubu i jego powrót na wyższy poziom. Rozpoczęcie współpracy już teraz daje korzyści zarówno dla nas, dla klubu, jak i dla kibiców, którym jeszcze w styczniu zorganizujemy ciekawe konkursy, aktywacje, a także rozdamy trochę bonusów. WARTO śledzić nasze media społecznościowe!” – dodaje Paweł Topolski, Head of Marketing w Lebull.

Zakres współpracy Lebull z “Zielonymi”

W ramach umowy Lebull uzyskał szeroki wachlarz świadczeń, w tym:

  • Ekspozycję logo na spodenkach pierwszej drużyny i koszulkach treningowych podczas zimowego zgrupowania.
  • Obecność na wielu placementach reklamowych podczas meczów domowych Warty, w tym reklamach wielkoformatowych na stadionie, ściankach sponsorskich, a także banerach statycznych jak i bandach LED wokół boiska
  • Promocję w mediach społecznościowych i na stronie www klubu
  • Organizację konkursów dla kibiców z biletami i unikalnymi gadżetami od Warty Poznań.

“Cieszymy się, że Lebull wybrał Wartę Poznań na swojego pierwszego piłkarskiego partnera w Polsce. Liczymy, że nasza współpraca przyniesie korzyści obu stronom i będzie pozytywnie odbierana przez naszych kibiców. Wspólnie chcemy tworzyć ciekawe inicjatywy, w które zaangażujemy społeczność nie tylko poznańskiej Warty!” – komentuje Jan Jezierski, Dyrektor Sprzedaży Warta Poznań S.A.

Przypomnijmy, iż Lebull to nowy, legalny bukmacher, który zaczyna rozwijać swoją działalność w Polsce. Marka jest obecna także w Portugalii, gdzie m.in. jest sponsorem zespołu Santa Clara.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL