Entain i McLaren dążą do promowania kobiecej różnorodności

Entain i McLaren rozszerzyli wcześniejsze partnerstwo pary, aby wprowadzić nowy kobiecy nacisk na różnorodność, zwany Drive for Diversity.

Rebecca Constable, dyrektor ds. doświadczeń ludzi w McLaren Racing, przemawiała na wydarzeniu zorganizowanym przez Entain i z udziałem Gambling Insider w Londynie, gdzie wraz z dyrektorem generalnym Entain, Jette Nygaard-Andersen, ogłosiła nowy nacisk na różnorodność.

Nowy program ma na celu promowanie większej liczby kobiet do pracy w branży technologicznej.

Podczas wydarzenia McLaren i Entain ujawnili, że obaj skupiają się na kobietach „przekwalifikowujących się lub podnoszących kwalifikacje”, które obecnie pracują w branży technologicznej, kobiety powracające do branży po „przerwie w karierze” i chcące zobaczyć większą liczbę młodszych kobiet studiujących „STEM- oparte na przedmiotach (nauki ścisłe, technika, inżynieria i matematyka) w szkolnictwie wyższym”.

Ponadto w ramach kampanii para sfinansuje sześć staży w ramach rocznego programu.

Podczas swojej prezentacji Constable powiedziała:

„Przeoczamy tak wiele talentów dla ludzi, którzy naprawdę chcą to zrobić, ale nie mają pojęcia, jak się do nich dostać. Ten program z Entain mówi o tym i daje wspaniałe możliwości”.

McLaren i Entain współpracują ze sobą od maja 2021 roku, kiedy gigant hazardowy i zespół wyścigowy połączyli siły, co spowodowało, że McLaren ma na swoich pojazdach F1 spółki zależne Entain, Party Casino i logo PartyPoker.

Paris Anatolitis, dyrektor zarządzający Party Brands i dyrektor handlowy w Entain, powiedział o początkowej umowie:

„Chcemy, aby Party było miejscem docelowym dla klientów z całego świata, którzy lubią gry i dzielą się doświadczeniami związanymi ze sportami i zajęciami, które kochają”.

Od tego czasu McLaren i Entain ściśle współpracowali nad kilkoma innymi połączonymi promocjami; w tym Entain wypuścił ekskluzywną zawartość dla McLarena w zeszłym roku.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.