EURO 2020 zostanie wzmocnione przez działania e-football

Świat e-sportu dramatycznie się rozwija. Więcej osób dołącza do platform streamingowych, aby oglądać i pokazywać światu swoje bitwy e-sportowe. Według Newzoo eksperci spodziewają się, że publiczność transmitująca na żywo gry na całym świecie osiągnie 728,8 mln w 2021 r., co oznacza wzrost o 10% w porównaniu z 2020 r.

A branża bukmacherska nie mogła po prostu zignorować tego trendu kuli śnieżnej. Bukmacherzy dodali do swoich ofert zakłady na e-sporty, więc fani gier na komputery i konsole wygrali okazję do zarabiania pieniędzy na treściach, które ich interesują.

Co więcej, zakłady na e-sport stały się „planem B” dla entuzjastów tradycyjnych sportów i graczy podczas blokad COVID-19 i przełożonych wydarzeń sportowych.

Faktem jest, że efootball jest obecnie jedną z najpopularniejszych sportowych gier wideo. Operatorzy zakładów zwiększyli liczbę wydarzeń e-sportowych na swoich stronach internetowych. Na przykład liczba meczów piłki nożnej ESportsBattle transmitowanych przez jednego z wiodących operatorów bukmacherskich wzrosła trzykrotnie od grudnia 2020 r. do czerwca 2021 r.

Sport a e-sport

Czy to wszystko oznacza, że ​​jeśli wydarzenia sportowe powrócą, zakłady na e-sporty ulegną spowolnieniu?Ktoś mógłby pomyśleć, że tak, będzie. Nie jest to jednak takie oczywiste. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA 2020 spowodowały wzrost liczby zakładów na wydarzenia związane z e-piłką. Według Statista, w maju 2021 r. 26% wolałoby być na stronie hazardowej, aby sprawdzić kursy, obstawiać lub wypłacić pieniądze podczas oglądania EURO 2020. Liczba osób obstawiających zakłady na wydarzenia piłki nożnej ESportsBattle przed meczami EURO 2020 była najwyższa w 2021.

Analitycy ESportsBattle byli świadkami boomu w liczbie wyświetleń i szans na stawianie meczów piłki nożnej między 6 rano a 12 wieczorem czasu UTC. Tak więc tuż przed obejrzeniem UEFA EURO 2020 widzowie obstawiali zakłady na wydarzenia ESportsBattle. Główny powód: zakłady na e-piłkę dają graczom szansę na większe zaangażowanie w cały proces, tak jak każdego dnia uczestniczą w prawdziwych mistrzostwach.

Główną różnicą między piłką nożną a e-piłką jest to, że piłka nożna ma sezony. Natomiast efootball jest zupełnie odwrotny: to turnieje 24/7, stale aktualizowane formaty meczów, ulubieni gracze i porywające zawody z dobrze dobranymi drużynami. Oczywiście w czasie EURO 2020 wzrosło zainteresowanie e-piłką, co pokazuje korelację między dużymi wydarzeniami sportowymi a turniejami e-sportowymi. Tradycyjne sporty zawsze będą napędzać branżę e-sportową.

Branża sportowa to jeden z rodzajów treści rozrywkowych i rekreacyjnych, który wciąż może przyciągnąć uwagę milionów widzów jednocześnie. I rzeczywiście, wydaje się, że branża esportowa wkracza w ekscytujący okres swojego rozwoju. Ale nadal tradycyjne sporty gromadzą więcej wyświetleń, zwiększając również e-sport. Jednak to tylko kwestia czasu.

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.