EURO 2020 zostanie wzmocnione przez działania e-football

Świat e-sportu dramatycznie się rozwija. Więcej osób dołącza do platform streamingowych, aby oglądać i pokazywać światu swoje bitwy e-sportowe. Według Newzoo eksperci spodziewają się, że publiczność transmitująca na żywo gry na całym świecie osiągnie 728,8 mln w 2021 r., co oznacza wzrost o 10% w porównaniu z 2020 r.
A branża bukmacherska nie mogła po prostu zignorować tego trendu kuli śnieżnej. Bukmacherzy dodali do swoich ofert zakłady na e-sporty, więc fani gier na komputery i konsole wygrali okazję do zarabiania pieniędzy na treściach, które ich interesują.
Co więcej, zakłady na e-sport stały się „planem B” dla entuzjastów tradycyjnych sportów i graczy podczas blokad COVID-19 i przełożonych wydarzeń sportowych.
Faktem jest, że efootball jest obecnie jedną z najpopularniejszych sportowych gier wideo. Operatorzy zakładów zwiększyli liczbę wydarzeń e-sportowych na swoich stronach internetowych. Na przykład liczba meczów piłki nożnej ESportsBattle transmitowanych przez jednego z wiodących operatorów bukmacherskich wzrosła trzykrotnie od grudnia 2020 r. do czerwca 2021 r.
Sport a e-sport
Analitycy ESportsBattle byli świadkami boomu w liczbie wyświetleń i szans na stawianie meczów piłki nożnej między 6 rano a 12 wieczorem czasu UTC. Tak więc tuż przed obejrzeniem UEFA EURO 2020 widzowie obstawiali zakłady na wydarzenia ESportsBattle. Główny powód: zakłady na e-piłkę dają graczom szansę na większe zaangażowanie w cały proces, tak jak każdego dnia uczestniczą w prawdziwych mistrzostwach.
Główną różnicą między piłką nożną a e-piłką jest to, że piłka nożna ma sezony. Natomiast efootball jest zupełnie odwrotny: to turnieje 24/7, stale aktualizowane formaty meczów, ulubieni gracze i porywające zawody z dobrze dobranymi drużynami. Oczywiście w czasie EURO 2020 wzrosło zainteresowanie e-piłką, co pokazuje korelację między dużymi wydarzeniami sportowymi a turniejami e-sportowymi. Tradycyjne sporty zawsze będą napędzać branżę e-sportową.
Branża sportowa to jeden z rodzajów treści rozrywkowych i rekreacyjnych, który wciąż może przyciągnąć uwagę milionów widzów jednocześnie. I rzeczywiście, wydaje się, że branża esportowa wkracza w ekscytujący okres swojego rozwoju. Ale nadal tradycyjne sporty gromadzą więcej wyświetleń, zwiększając również e-sport. Jednak to tylko kwestia czasu.