FanDuel odpala promocję o wartości 10 mln dolarów pod nadchodzące Super Bowl

Branżowy marketing USA
Wiktor Czerwiński 11/01/2023

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2023

Wiodąca na rynku amerykańska firma FanDuel Flutter Entertainment ogłosiła „Kick of Destiny”, kampanię z udziałem czterokrotnego mistrza Super Bowl Roba Gronkowskiego, który spróbuje kopnąć gola z gry podczas Super Bowl LVII na żywo.

Każdy klient, który postawi zakład na Super Bowl o wartości co najmniej pięciu dolarów na FanDuel, wygra udział w darmowych zakładach o wartości 10 milionów dolarów, jeśli Gronkowski kopnie gola z gry.

FanDuel rozpoczął kampanię pierwszym spotem w kampanii, w którym Gronkowski wraca do piłki nożnej na Super Bowl – tym razem jako Kicker podczas reklamy. Zintegrowana kampania będzie śledzić podróż Gronka podczas play-offów NFL, w tym jego trening z legendarnym kickerem NFL, ponieważ ma on na celu wygranie fanów z 10 milionami dolarów w darmowych zakładach FanDuel.

„Niezależnie od tego, czy jest to rozpoczęcie, przyłożenie, czy ważna gra, która zadecyduje o sezonie, FanDuel wie, że momenty mają znaczenie. Nasza pierwsza w historii reklama Super Bowl będzie czymś więcej niż tylko spotem telewizyjnym – stworzy moment, który zgromadzi fanów i da im powód do wspólnego kibicowania” – powiedział Andrew Sneyd, wiceprezes wykonawczy FanDuel ds. Marketingu.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL