Ostatnia aktualizacja: 22 listopada 2021
FBMDS podpisało globalną umowę z Playtech na dostarczanie treści związanych z grami na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem rynku meksykańskiego i hiszpańskiego.
Ta opcja ma na celu wykorzystanie silnej pozycji, jaką FBM zajmuje na rynku lądowym w obu krajach, ale marka twierdzi, że są to tylko pierwsze kroki długoterminowego partnerstwa, które wpłynie na różne regiony globu.
Nowa umowa z Playtech jest wynikiem międzynarodowego wzrostu osiągniętego przez FBMDS w debiutanckim roku. Obie firmy nawiązały współpracę, w ramach której FBMDS dostarcza treści związane z grami i know-how na temat graczy na rynkach, na których FBM prowadzi działalność naziemną od lat. Playtech, ze swojej strony, ma znaczną gamę treści związanych z grami i zapewnia potencjał ekspansji FBMDS dzięki globalnej sieci operatorów, która obejmuje całą branżę iGaming.
Roberto Regianini, dyrektor generalny FBM Digital Systems, skomentował:
„Umowa z gigantycznym graczem na scenie gier kasynowych online, takim jak Playtech, jest ogromnym osiągnięciem dla FBMDS. Jesteśmy pewni, że synergie, które mamy między działalnością naziemną i internetową na rynkach takich jak Meksyk i Hiszpania, dodadzą wartości Playtech i jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni do wzajemnego wzrostu, jaki może zapewnić to partnerstwo.”
Andrew Muir, Business Development Director w Playtech, powiedział:
„Cieszymy się, że możemy dodać zawartość FBMDS do i tak już bogatego portfolio Playtech Games Marketplace. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom jak najlepszych wrażeń z gier online na wszystkich rynkach regulowanych i jestem przekonany, że tytuły FBMDS będą fantastycznym dodatkiem do imponującego portfolio gier, które oferujemy naszym partnerom”.
Dziś portfolio gier FBMDS obejmuje ponad 50 gier z pięcioma różnymi typami gier. Oprócz znanych na całym świecie produktów bingo rozpowszechnianych przez FBM na rynku lądowym, FBMDS oferuje wybór automatów i gier stołowych z niestandardowymi tytułami, które mają na celu spełnienie określonych wymagań graczy.
Playtech jest liderem rynku w branży hazardowej i handlu finansowego oraz premium notowanym na Rynku Głównym Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Jest to wiodąca firma technologiczna w branży hazardowej, dostarczająca oprogramowanie, usługi, treści i platformę hazardową oparte na analizie biznesowej w najpopularniejszych branżach produktów w branży. Zatrudniając ponad 6.400 pracowników, Playtech ma biura w 24 krajach i posiada 170 globalnych licencjobiorców w 30 regulowanych jurysdykcjach.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."