ForBET sponsorem dwóch klubów żużlowych

Branżowy marketing
Bartosz 06/04/2017

Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2024

Po PlusLidze siatkówki i czterech drużynach piłkarskich przyszedł czas na kolejne dyscypliny i nawiązanie współpracy z klubami żużlowymi. W nadchodzącym sezonie PGE Ekstraligi kluby Włókniarz Vitroszlif Crossfit Częstochowa oraz Stal Rzeszów będą wspierane przez markę ForBET.

W przypadku Stali Rzeszów umowa została podpisana na sezon 2017 trwający od kwietnia do października. Ze względu na jej dwupoziomową budowę obie strony nie ujawniają szczegółów. W ramach zapisów kontraktu klub otrzymywać będzie ustaloną stała kwotę oraz stawkę uzależnioną od ilości kibiców Stali Rzeszów, którzy zostaną klientami firmy oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. Wkrótce na witrynie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani Stali mogli będą rejestrować się na stronie Sponsora.

– „Czarny sport” od zawsze fascynował ogromną rzeszę ludzi w naszym kraju. Warkot motorów i zapach metanolu – to jest właśnie żużel. Promowanie takiego sportu to szlachetna inicjatywa, w którą warto się angażować. Dlatego właśnie postanowiliśmy rozpocząć współpracę ze Stalą Rzeszów, drużyną o wieloletniej tradycji, posiadającą licznych i wiernych kibicówpowiedział Robert Grzeszczyk, Prezes ForBET Wierzymy, że nasze wsparcie przyczyni się do dalszego rozwoju klubu i pomoże osiągać wyniki, na które czekają wszyscy kibicedodał prezes Grzeszczyk.

Dzisiejszy dzień jest bardzo ważny dla naszego klubu. Zyskaliśmy wsparcie silnego sponsora, które jest dla nas dodatkową motywacją. Chcemy aby znów Stal wróciła na należne jej miejsce w Ekstralidze i właśnie umowa z ForBET ma pomóc nam w realizacji tego celupowiedział Andrzej Łabudzki, Prezes Speedway Stal Rzeszów S.A. – Cieszymy się z podpisanej umowy i mamy nadzieję, że wspólnie będziemy mogli świętować wiele sukcesów indywidualnych i drużynowychdodał prezes Łabudzki.

Od kilku miesięcy wiążemy się umowami sponsoringowymi z lokalnymi drużynami sportowymi. Pozwala to nam na budowanie więzi z kibicami i lokalnymi społecznościami. Chcemy razem z naszymi sportowcami świętować sukcesy i awanse, a kiedy tego potrzeba wspierać ich w walce o wyznaczone celetłumaczy Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu ForBETNasza strategia pozwala na włączenie się kibiców we wsparcie swoich drużyn. Dzięki nowemu sponsorowi klubu zyskuje tak naprawdę każdy jego kibic na czym nam najbardziej zależałododaje Piotr Sienkiewicz.

Całość czytaj na: e-playbet.com

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL