Fortuna z nominacją do EGR Operator Awards!

Bukmacherzy Nagrody i wyróżnienia
Iwo 10/11/2021

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024

Już 25 listopada odbędzie się gala wręczenia EGR Operator Awards – najstarszych i najbardziej prestiżowych nagród branży hazardowej w Europie. W kategorii Marketing Campaign nominacje otrzymała w tym roku Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Kapituła EGR Operator Awards doceniła zaangażowanie bukmachera w sponsoring federacji KSW. Fortuna jest partnerem KSW od lipca 2020 i od tego czasu zdecydowanie umocniła się na pozycji operatora pierwszego wyboru dla fanów mieszanych sztuk walki. To zasługa zarówno zdecydowanie najbardziej kompletnej oferty kursowej na gale z całego świata, jak również aktywności marketingowych marki obejmujących kanały własne, social media, współpracę z mediami branżowymi i afilianckimi czy akcje CSR-owe.

„Wyróżnienie przez kapitułę EGR Operator Awards potwierdza, że nawiązanie współpracy z KSW było bardzo dobrą decyzją i dodatkowo odbiło się szerokim echem w branży. Zaryzykowaliśmy, bo umowa zaczęła obowiązywać w czasie gdy wszystkie imprezy sportowe odbywały się bez udziału kibiców i trudno było przewidywać jak ten stan wpłynie na zainteresowanie galami MMA. Profesjonalizm KSW oraz efektywne działania, przede wszystkim online’owe po naszej stronie pozwoliły nam niezwykle sprawnie zrealizować zakładane cele biznesowe i wizerunkowe”

– mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

W trakcie pierwszego roku sponsoringu Fortunie udało się zwiększyć średni przychód na każdej gali KSW o blisko 200%. Na wszystkie wydarzenia organizowane przez największą federację MMA w Europie bukmacher wystawia ofertę prematch i live składającą się z ponad 20 podgier do każdej z walk. Fortuna proponuje też swoim klientom przy okazji gal KSW ekskluzywne produkty bukmacherskie jak Ekspert+, gdzie za poprawne wytypowanie sposobu zakończenia walk przyznawany jest dodatkowy bonus w wysokości 20 000 zł. Na uwagę zasługuję ponadto zaangażowanie CSR-owe Fortuny w trakcie gali KSW 57. Wtedy w ramach akcji #rakout każdy nokaut lub poddanie Fortuna nagradzała kwotą 10 000 zł, które zasilały konto Fundacji Cancer Fighters zajmującej się pomocą dzieciom z chorobą nowotworową. Za sprawą 3 nokautów i 2 poddań udało się wówczas zebrać aż 50 000 zł.

O nagrodę w kategorii „Marketing Campaign” poza Fortuną powalczą największe globalne marki m.in. Betsson, Kindred, Mr Green czy Paddy Power. Wyboru zwycięzców dokona kapituła złożona z niezależnych ekspertów branżowych. EGR Operator Awards przyznawane są przez wydawcę prestiżowego magazynu eGaming Review i sersiwu internetowego egr.global.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL