Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
Komunikat prasowy grupy Gauselmann, jednego z największych wystawców wydarzenia, kwestionuje wybór Londynu jako najlepszej lokalizacji dla pokazu ICE.
Firma zareagowała na niedawną publikację analizy lokalizacji ICE, ankiety przeprowadzonej przez niezależną firmę Explori na zlecenie organizatora pokazów, Clarion Gaming. Wygląda na to, że ankieta wyraźnie wskazuje na ogólną preferencję dla Londynu jako miejsca docelowego targów, biorąc pod uwagę przekrój wystawców i odwiedzających ICE.
Grupa Gauselmann sprzeciwiła się jednak. W swoim komunikacie firma stwierdziła, że ankieta „ponownie wzbudziła obawy kilku wiodących wystawców, że Londyn może być postrzegany jako nieodpowiedni już do celów poza edycją z 2022 roku”.
Firma ponownie otworzyła debatę, która, jak stwierdziła, trwała od jakiegoś czasu w tle po pierwszych przesunięciu Covid-19 i odwołaniu ICE 2021. Firma poinformowała, że ankieta była skierowana tylko do uczestników, a nie wystawców.
Jak zauważył jeden z czołowych dyrektorów branży:
„Wystawcy płacą rachunki i generują zyski z wystawy, ale wydaje się, że nasze opinie na temat Londynu jako stałego miejsca targów ICE po 2022 roku nie mają znaczenia”.
Dyrektor zauważył brak zarówno znaczącego przepływu informacji, jak i osobistego kontaktu z Clarion.
„Czujemy, że zostaliśmy pozostawieni w ciemności i chociaż wydarzenia tego roku są rozczarowujące z powodu pandemii i wszystkiego, co się z nią wiązało, musimy patrzeć w przyszłość, w tym rozważyć reset Londynu jako gospodarza ICE po 2022 r.”
Publikacja Gauselmanna przyznaje, że ExCeL jest „wspaniałym miejscem”, ale jego lokalizacja w Docklands jest „dokładnym przeciwieństwem”. Firma wymienia również trudności związane z Brexitem jako problem oraz koszty podróży i transportu dla wystawców spoza Wielkiej Brytanii. Budzi również obawy związane z kosztami zakwaterowania, imprez towarzyskich i przestrzeni wystawienniczej w porównaniu z imprezami odbywającymi się na kontynencie europejskim.
W komunikacie firmy stwierdzono:
„Problem nie chce zniknąć i jasne jest, że wystawcy, którzy są zaniepokojeni przyszłością największej i prawdopodobnie najlepszej wystawy B2B na świecie, muszą się spotkać, otwarcie wyrazić te obawy i nawiązać dialog znaleźć rozwiązanie.”
Na podstawie Intergameonline.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."