Genius Sports podejmuje współpracę z Infront, aby wdrożyć najnowszą technologię w lidze francuskiej

Inwestycje i umowy
Wiktor Czerwiński 11:22 27/11/2024

Ostatnia aktualizacja: 27 listopada 2024

Infront, partner medialny, bukmacherski i technologiczny francuskiej Ligue de Football Professionnel (LFP), nawiązał współpracę z Genius Sports w celu wdrożenia najnowocześniejszej technologii śledzenia w  piłkarskich rozgrywkach piłkarskich we Francji – Ligue 1 McDonalds i Ligue 2 BKT.

Zaangażowanie Infront w dostarczanie najlepszej w swojej klasie technologii i usług danych dla LFP jest częścią szerokiego partnerstwa obejmującego prawa do zakładów, wybrane prawa medialne oraz usługi cyfrowe i technologiczne, te ostatnie obsługiwane przez Infront Lab, dział innowacji Infront.

Wykorzystanie wizji komputerowej do przechwytywania danych leży u podstaw nowego działu zakładów Infront, Infront Bettor. W ramach szerokiego partnerstwa Infront wprowadzi światowej klasy technologie danych i śledzenia Genius Sports do LFP.

Dzięki GeniusIQ, platformie danych i sztucznej inteligencji nowej generacji Genius Sports, LFP skorzysta z jednego, połączonego systemu, który będzie napędzał innowacje od analizy graczy i gier po sposób, w jaki kibice doświadczają francuskiej ligi piłkarskiej. Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja zapewnią trenerom i analitykom LFP narzędzia do pomiaru wydajności oparte na danych, ulepszając szkolenia, podejmowanie decyzji w trakcie gry i analizę pomeczową. Rozszerzone transmisje oparte na danych będą również zawierać kluczowe informacje dotyczące śledzenia wyświetlane widzom w czasie rzeczywistym.

Martin Aurenche, dyrektor ds. mediów LFP Media, powiedział:

„Infront wykazał swoje zaangażowanie w zapewnienie, że LFP pozostanie na czele innowacji piłkarskich dzięki temu partnerstwu. Jesteśmy podekscytowani tym, co GeniusIQ wniesie do naszej ligi pod względem najnowocześniejszych danych, ulepszając nie tylko wrażenia fanów, ale także dostarczając klubom i trenerom bezcennych narzędzi do podnoszenia ich wyników”.

Chris Catling, szef Infront Bettor, powiedział:

„Wyznaczenie Genius Sports jest dowodem wspólnego zaangażowania Infront i LFP w innowacje. Ulepszy to zarówno wrażenia fanów, jak i wyposaży kluby i trenerów w narzędzia, które napędzają wyniki i strategię. LFP nadal jest dynamicznym partnerem i wspólnie wytyczamy kurs na przyszłość piłki nożnej, która jest zarówno ekscytująca, jak i transformacyjna. Naszym zamiarem zawsze będzie dostarczanie naszym partnerom najlepszej dostępnej technologii, czy to wewnętrznie, czy za pośrednictwem zaufanych stron trzecich”.

Jack Davison, dyrektor ds. handlowych Genius Sports, powiedział:

„Infront, LFP i Genius Sports wspólnie dzielą wizję wdrażania najlepszej w swojej klasie technologii w celu ulepszenia francuskiej piłki nożnej zarówno na boisku, jak i poza nim. Cieszymy się, że możemy rozpocząć to nowe partnerstwo, aby umieścić LFP na czele innowacji danych za pośrednictwem GeniusIQ. Od umożliwienia trenerom znalezienia ich zwycięskiej przewagi po zasilanie rozszerzonych, opartych na danych transmisji, GeniusIQ zapewnia podstawy dla niezrównanego zaangażowania fanów”.

Pełną koordynacją technologii z LFP zajmie się Infront, ponieważ zamierza dostarczyć ulepszony produkt partnerom medialnym ligi, a także bukmacherom.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL