Grupa Merkur prezentuje się milionowej publiczności podczas Lidl Final4

Branżowy marketing
Adam Brzozowski 11:38 24/04/2025

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2025

Intensywne starcia, elektryzująca atmosfera i mała sensacja w świecie piłki ręcznej – w weekend 12 i 13 kwietnia cztery najlepsze drużyny Pucharu Niemiec (DHB-Pokal) walczyły o upragniony tytuł podczas turnieju Lidl Final4 w kolońskiej Lanxess Arenie.

Jako oficjalny partner wydarzenia sportowego i wieloletni mecenas niemieckiej piłki ręcznej, obecna była również Grupa Merkur. Logo grupy pojawiło się przed niemal 20 000 widzów w wyprzedanej hali, a także przed milionami telewidzów i widzów korzystających z platformy streamingowej Dyn.

Ostatecznie THW Kiel po raz trzynasty sięgnął po tytuł zdobywcy Pucharu Niemiec, a drugoligowy HBW Balingen-Weilstetten zaskoczył kibiców, sensacyjnie pokonując w meczu o trzecie miejsce czołowy zespół Bundesligi – Rhein-Neckar Löwen.

Jako oficjalny partner premium turnieju Lidl Final4, Grupa Merkur ze swoim charakterystycznym symbolem – uśmiechniętym słońcem Merkur – była obecna nie tylko na środku boiska, ale również w wielu innych miejscach Lanxess Areny.

„Grupa Merkur to nie tylko radość z gry – bije w niej również serce dla sportu i rozrywki. Wszystko to łączy nas z Lidl Final4” – powiedział Nils Rullkötter, dyrektor ds. marketingu Grupy Merkur. „To dla nas ogromny zaszczyt móc uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu sportowym.”

Więcej o Grupie Merkur

Grupa Merkur (niem. Merkur Group, wcześniej znana jako Gauselmann Group) to niemiecka grupa kapitałowa działająca w branży gier losowych i rozrywki, znana przede wszystkim z produkcji automatów do gier i prowadzenia salonów gier oraz kasyn. Jej siedziba główna znajduje się w Espelkamp, w Nadrenii Północnej-Westfalii. Niedawno firma zdobyła koncesje na prowadzenie 10 kasyn w Dolnej Saksonii.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL