Gry wszech czasów: Część trzecia

Gry
Bartosz 20/02/2014

Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2018

Dawne gry zaskakują. Udowadniają bowiem, że choć techniką dysponowaliśmy nieco siermiężną, nie była to już jednak epoka kamienia łupanego. Produkcje z lat osiemdziesiątych obfitują w wiele rozwiązań designerskich stosowanych do dziś.

Osobną sprawą jest geniusz ówczesnych programistów, którzy potrafili stworzyć projekty działające w pamięci operacyjnej równej 48 Kb! Zwracam na to uwagę zwłaszcza młodym twórcom niezależnym, w tym studentom Game Dev School, z którymi będę się widział w kwietniu na moich wykładach. Panie, Panowie, warto czerpać z tych wzorców, bo często są to „growe” odpowiedniki szkiców Leonarda da Vinci.

Czytaj dalej: wybór gier zręcznościowych Marcina M. Drewsa na: antyweb.pl

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL