Za hajs buka tweetuj

Bukmacherzy

Bukmacherzy kochają znane twarze? Niewątpliwie, pisaliśmy o tym na naszych łamach w zeszłym roku. Piłkarze, trenerzy, czy dziennikarze podpisywali umowy ambasadorskie z firmami bukmacherskimi.

Rosnący wpływ mediów społecznościowych zmienia jednak trendy marketingowe również w tej  branży. Mówi się, że połowa sportowego twittera współpracuje z bukmacherami. Spróbujemy się przyjrzeć temu zjawisku.

Twitter to już nie tylko pokaźnych rozmiarów forum dyskusyjne, czy miejsce wyrażania swoich opinii, ale coraz częściej forma bezpośredniego dotarcia do odbiorcy z przekazem reklamowym. Najbardziej aktywni i wpływowi polscy twitterowicze mają po kilkaset tysięcy obserwujących a dziennikarze sportowi stanowią wśród nich stosunkowo liczną grupę.

Więcej czytaj na: e-playbet.com

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.