Ostatnia aktualizacja: 17 maja 2023
W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”.
Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat. Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS, ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia.
Problem ten ma uświadamiać pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, która swym zasięgiem obejmuje on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient.
Czytaj całość na: nowymarketing.pl
George
05/07/2013