Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
W lutym 2020 r. na ICE London odbędzie się turniej eSports o wartości 25 000 USD, który obejrzy ponad 5 milionów widzów online.
Liczba osób, które będą uczestniczyć w ICE London 2020, największym wydarzeniu technologii gier na świecie, wzrośnie zasadniczo po decyzji Clarion Gaming o współorganizowaniu profesjonalnego turnieju e-sportowego o wartości 250 000 USD, który będzie transmitowany na żywo w Internecie dla globalnej publiczności ponad 5 milionów odbiorców.
Przełomowa inicjatywa podejmowana we współpracy z GG.Bet. składać się będzie z nowoczesnej areny Esports o powierzchni 800 mkw. z niestandardową sceną, edukacyjną widownią, komentatorem ICE box, partnerem data.bet, lounge, paskiem tematycznym i miejscem umożliwiającym graczom obstawianie na ICE i GG.bet w celu symulacji zakładów e-sportowych.
Opisany przez niedawno mianowanego szefa e-sportu Clariona, Williama Hardinga, jako reprezentujący „światowy i pierwszy oraz jedyny taki”, stadion Esports Arena w ICE w Londynie zapewni odwiedzającym praktyczny zestaw narzędzi i strategiczne informacje, aby w pełni wykorzystać komercyjnie to, co jest jednym z najszybciej rozwijający się w branży – rosnące sektory zakładów esportowych. Wydarzenie na żywo, które będzie transmitowane do fanów e-sportu na całym świecie, otwarte będzie tylko dla graczy powyżej 18-lat, delegatów z b2b.
Esports Arena to miejsce, w którym można dowiedzieć się wszystkiego o e-sportach i wprowadzić zupełnie nowy świat graczy. Prezentacje ekspertów Insight wyjaśnią, jak przyciągnąć odbiorców, z którymi być może wcześniej trudno było się zaangażować. Pojawią się również poradniki, które koncentrują się na generowaniu przychodów i maksymalizacji ROI.
Harding dodał: Dzięki raportom rynkowym pokazującym, że liczba zarejestrowanych zakładów e-sportowych w wysokości 5,6 mld USD w 2015 r. Wzrosła do 13 mld USD w tym roku, będzie to jedna z najważniejszych funkcji w ICE London dla operatorów i marek gier. Naszym celem jest ogłosić dalszy rozwój Esports Arena w nadchodzących miesiącach i dzięki temu wyjątkowemu wydarzeniu, zapewnić branży kompleksową przestrzeń edukacyjną i dostarczyć coś znacznie wykraczającego poza wszystko, co zostało wcześniej zrobione w zakresie edukacji e-sportowej dla gier sektor.
Aby wejść, skakać, nurkować i wyglądać „w przyszłość” wraz z ponad 600 ekspertami w zakresie rozwiązań i 35 000+ profesjonalistów z branży gier przez trzy dni rozwoju biznesu, nauki i świętowania międzynarodowej społeczności graczy, odwiedź www.icelondon.uk.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."