Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
Powierzchnia wystawowa ICE London 2023 jest już wypełniona w 85 procentach, poinformowali dziś organizatorzy Clarion Gaming. Pokaz, który odbędzie się w dniach 7-9 lutego w londyńskim ExCeL, jest na dobrej drodze, aby dopasować wielkość wydarzenia w 2020 roku, podała firma.
„Popyt był napędzany przez pozytywne doświadczenia wystawców uczestniczących w kwietniu w połączeniu z powrotem głównych dostawców do sektora lądowego.”
Potwierdzając tę wiadomość, Stuart Hunter, dyrektor zarządzający, stwierdził:
„Wyznaczyliśmy sobie pewne wymagające cele w zakresie nawiązywania kontaktów z naszymi klientami i z przyjemnością stwierdzam, że cele te zostały przekroczone. Widać jasno z anegdotycznych informacji zwrotnych, z niezależnych badań, które zleciliśmy, a co najważniejsze z liczby zmian rezerwacji, które wystawcy na ICE London 2022 cieszyli się niezwykle udanym powrotem na parkiet po dwuletniej nieobecności z powodu ograniczeń Covid .”
Zdecydowana większość obecnych wystawców zmieniła rezerwację podczas ICE, przy czym znaczna liczba zażądała dodatkowej powierzchni stoiska. Otrzymaliśmy również potwierdzenie powrotu marek zaopatrujących sektor gier hazardowych na lądzie i wszystkie oznaki są bardzo pozytywne w 2023 roku.
Marka ICE powraca do swoich tradycyjnych lutowych dat z wigorem, determinacją i prawdziwym poczuciem celu. Zrozumiałe jest, że pojawiły się spekulacje, że pokaz w 2022 roku straci część swojego międzynarodowego atrakcyjności z powodu komplikacji związanych z Covid. Jednak profesjonaliści od gier ze 138 krajów udali się w podróż do Londynu, wzmacniając jego status jedynego prawdziwie globalnego show w branży.
„Muszę powtórzyć, że pomimo wszystkich przeszkód, wszystkich problemów i wszystkich spekulacji, ICE London 2022 była największą, najbardziej kompleksową i najbardziej międzynarodową wystawą gier, która odbyła się od poprzedniej edycji ICE w lutym 2020 r. ICE London pozostaje wydarzeniem, w którym powstają pomysły, formułowane są nowe strategie i gdzie pisana jest przyszłość” – dodał Hunter
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."