IESF zamyka Światowy Szczyt E-sportowy

Ponad 40 ekspertów z branży e-sportowej zebrało się w Busan, aby omówić obecny stan i przyszły rozwój e-sportu. Międzynarodowa Federacja Esportowa (IESF) 2022 World Esports Summit zakończyła się po dwóch dniach i ośmiu wnikliwych dyskusjach panelowych z kluczowymi interesariuszami w World Esports Family.

Na spotkaniu tym wystapił szerszy ekosystemem e-sportowy i jego przedstawiciele, w tym prezydent IESF Vlade Marinescu i szef Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl) Sport Vincent Pereira. Edycja WE Summit 2022 odbyła się w Busan Esports Arena w Busan w Korei Południowej, a także wirtualnie online przy wsparciu Ministerstwa Kultury, Sportu i Turystyki, Busan Metropolitan City i Busan IT Industry Promotion Agency.

W tym roku odbyła się siódma odsłona WE Summit, który zadebiutował odświeżonym brandingiem i identyfikacją wizualną. Wśród panelistów znaleźli się dyrektorzy branżowi, globalne marki, urzędnicy rządowi i inni liderzy e-sportu.

Podczas pierwszego dnia wydarzenia starszy menedżer programu EA Sports Byungho Kang, lider KRAFTON Esports Paul Kim, lider handlowy Nielsen Sports Pelle Karlsso, przewodnicząca Komitetu Sportowego IESF Tiffany Lim, konsultant ds. Partnerstwa Advance Learning Nesli Kolasinli i inni podzielili się swoimi spostrzeżeniami i zdecydowali kluczowe czynniki sukcesu e-sportu, takie jak jedność, ścisła współpraca, uznanie, edukacja i silne przywództwo.

Prezydent IESF Vlad Marinescu powiedział:

„Mieliśmy spektakularne dwa dni podczas World Esports Summit, który zwrócił uwagę na World Esports Family. IESF pragnie podziękować wszystkim naszym zapalonym panelistom, moderatorom i fanom e-sportu, którzy dołączyli do nas tutaj w Busan i praktycznie z całego świata, a także wszystkim, którzy pomogli uczynić szczyt możliwym. Jesteśmy tak dumni, że możemy być gospodarzem tego corocznego wydarzenia, aby zapewnić platformę dla liderów e-sportu i interesariuszy z federacji członkowskich do omówienia kluczowych problemów w e-sporcie i przyszłości odpowiedzialnego e-sportu na całym świecie.”

Na zakończenie ostatniego dnia Szczytu WE, Sekretarz Generalny IESF Boban Totovski poprowadził panel zatytułowany „Dynamiczne role organizacji e-sportowych”, w którym wzięli udział Marinescu i Pereira, a także prezes World Esports Consortium Daniel Cossi, COO Azjatyckiej Federacji Sportu Elektronicznego Steve Tae Hyung Kim i starszy wiceprezes ds. publicznych grupy ESL FACEIT, David Neichel.

Podczas panelu, zapytany o wizję olimpijską dla przyszłości e-sportu, Pereira powiedział:

„Olimpijski Tydzień Esportu w 2023 roku, który ogłosiliśmy w zeszłym tygodniu, będzie wydarzeniem fizycznym, które obejmie rywalizację w sportach wirtualnych, grach hybrydowych, które będą angażują się w aktywność fizyczną, ale także w gry mobilne, gry na konsole i gry na PC. Będziemy również mieć wystawy, aby pokazać najlepsze e-sporty zgodne z wartościami olimpijskimi i duchem olimpijskim.”

Oprócz ośmiu paneli dyskusyjnych, pierwszy dzień WE Summit zakończył się Referee Summit, moderowanym przez Nesli Kolasinli, podczas którego trzech panelistów spotkało się, aby poznać i opracować najwyższe standardy szkolenia sędziów dla 129 federacji członkowskich IESF do wykorzystania podczas wydarzeń. takie jak coroczne Mistrzostwa Świata w Esportach.

Drugi dzień WE Summit rozpoczął się seminarium WE Academia. Zaprezentowano zwycięski artykuł badawczy na temat tegorocznego Konkursu Akademickiego „Zdrowie i dobre samopoczucie w e-sporcie”. Zgłoszenie zatytułowane „Dywersyfikacja imprez e-sportowych o gwarancję praw osób niepełnosprawnych” zdobyło nagrodę główną w wysokości 4 000 000 KRW oraz certyfikat od Prezesa Marinescu.

Na podstawie europeangaming.eu

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.