iGB Affiliate London: 42% zarejestrowanych działa w USA

Targi i wydarzenia
Iwo 08/02/2022

Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2023

iGB Affiliate London, które odbędzie się w dniach 13-14 kwietnia w ExCeL w Londynie, będzie świadkiem, że rynek północnoamerykański odegra znaczącą rolę w targach, ogłosili w poniedziałek organizatorzy Clarion Gaming. Najnowsze dane z targów pokazują, że 42% profesjonalistów z branży, którzy zarejestrowali się na wydarzenie, działa w Stanach Zjednoczonych.

Rysunek jest częścią najnowszego zestawu danych opublikowanego przez Clarion Gaming. Organizatorzy wydarzenia twierdzą, że raport nie tylko odzwierciedla znaczenie i profil rynku amerykańskiego, ale także podkreśla staż delegatów: blisko ośmiu na dziesięciu (78,9%) sklasyfikowanych jako ostateczni decydenci.

„Wciąż dzieli nas 10 tygodni od rozpoczęcia transmisji na żywo i cieszę się, że liczby wyglądają dobrze i są pozytywne zarówno dla naszych wystawców, jak i społeczności odwiedzających. Wydarzenia wiodące, takie jak iGB Affiliate London, odzwierciedlają dynamikę obsługiwanych sektorów przemysłu, a wzrost liczby danych przed rejestracją w USA jest przejawem dynamiki rynku wpływającej na sektor stowarzyszony w Ameryce Północnej”.

– skomentowała Naomi Barton, dyrektor portfolio odpowiedzialna za iGB Affiliate.

Według Bartona, dane pochodzące od głównego partnera iGB zajmującego się danymi, H2 Gambling Capital, przewidują 200% wzrost łącznych przychodów adresowalnych dla oddziałów w Ameryce Północnej w ciągu najbliższych pięciu lat, w porównaniu z danymi globalnymi wynoszącymi 68%.

„Dodaj nowe stany, które zostały uruchomione lub uruchomione, takie jak Nowy Jork, w którym postawiono 1 miliard dolarów w 16 dni, a otrzymasz obraz niezwykle prężnego rynku” – dodała dyrektor .

iGB Affiliate London opisuje siebie jako łączenie partnerów z 360-stopniowym doświadczeniem iGaming poprzez nawiązywanie kontaktów i możliwości generowania leadów biznesowych, treści i nauki. Położone w tej samej lokalizacji ICE London (12-14 kwietnia) jest określane przez Clarion jako „największe wydarzenie branży hazardowej B2B na świecie” i obejmuje „każdy aspekt ekosystemu”, od twórców, dystrybutorów, operatorów i sprzedawców detalicznych, po handel. stowarzyszenia, organy strategiczne i organy regulacyjne.

„Śledzimy z pewnością wyniki sprzed rejestracji na 2020 r., co stanowi pozytywne wiadomości dla ponad 160 wystawców już potwierdzonych dla iGB Affiliate London”, powiedziała Barton. „Rynek partnerski jest optymistyczny w nadchodzącym roku i nie mogę się doczekać powtórki pozytywnego nastawienia, którego wszyscy doświadczyliśmy w iGB Affiliate Amsterdam i iGB Live! wystawił pięć miesięcy temu”.

Pod koniec stycznia firma Clarion Gaming ogłosiła, że ​​nadchodząca edycja będzie o 28% większa niż ta z 2020 roku, a wydarzenie zajmie teraz powierzchnię netto 2265 mkw., obejmując trzy hale w obiekcie ExCel. Targi przyciągną również uczestników z 29 krajów, z ponad 160 wystawcami i sponsorami.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL