iGB na żywo! wywiesza tabliczki „Wyprzedane” w Amsterdamie

Znak „sold out” został opublikowany w związku z przyszłotygodniowym iGB Live! (5-8 lipca, Amsterdam RAI). W jednym z najszybciej rozwijających się wydarzeń biznesowych w branży gier weźmie udział w sumie 190 sponsorów i wystawców zajmujących ponad 4500 mkw. powierzchni netto.

Przewidywana frekwencja jest na dobrej drodze, jeśli nie przekroczy liczby z 2021 r., przy 37% rejestracji wstępnych uczestniczących w iGB Live! po raz pierwszy.

Dyrektor Naomi Barton wierzy w pozytywne reakcję na edycję iGB Live!, jest on odzwierciedleniem jego wszechstronnych i bogatych w treść referencji.

„Z naszych badań interesariuszy wiemy, jak dużą wagę branża przywiązuje do udziału w szeroko zakrojonych wydarzeniach na żywo, które łączą się z całym ekosystemem gier. Aby odpowiedzieć na to pytanie, zebraliśmy doświadczenie, które umożliwia delegatom łączenie się i konwersację z kluczowymi dostawcami, przekształcanie wiedzy prowadzonej przez ekspertów w możliwy do zastosowania rozwój firmy oraz zapewnianie okazji do konwergencji z przedsiębiorcami i profesjonalistami z całej branży.”

Program konferencji dostarczy informacji od 46 liderów, w tym Ernie Stevensa, prezesa Indian Gaming Association i Chrisa Harrisona, szefa Google ds. handlu finansowego i EGamingu. Oprócz tego odbędą się dwa dogłębne kursy mistrzowskie obejmujące szczegółową zaawansowaną klasę mistrzowską SEO i

Demystifying the USA affiliate license” – 3-godzinny warsztat, który krok po kroku pokazuje małym i średnim partnerom, jak opłacalnie tworzyć i wygraj aplikację partnerską w Stanach Zjednoczonych.

Zbliża się połowa (48%) rejestracji wstępnej, co potwierdza zainteresowanie grami kasynowymi online oraz iGB Live! Slots Arena to dedykowana funkcja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o najnowszych innowacjach w branży, która według danych dostarczonych przez H2 Gambling Capital przyniosła 18,8 mld USD lub 71% przychodów kasyn online w 2021 r.

„Ponadto wprowadzamy nowe zakłady -centryczny zestaw turniejów e-sportowych, aby zademonstrować emocje związane z e-sportem i wyjaśnić potencjał delegatów do ekspansji na nowy wertykalny poziom”.

Patrząc w przyszłość na wydarzenie w Amsterdamie, kontynuowała:

„Nasze dane dotyczące wstępnej rejestracji sugerują, że możemy spodziewać się kolejnej frekwencji wyższego szczebla z 60% tych, którzy zarejestrowali się wstępnie, sklasyfikowanych jako decydenci z nieco mniej niż 1 na 3 (29%). ) działający w Stanach Zjednoczonych. Z blisko 1 na 10 (9%) nowością w branży gier, marka iGB łączy się z nową społecznością interesariuszy i myślę, że energia i poczucie wyczekiwania będą widoczne w Amsterdamie.”

„Jeden z naszych wystawców, Online IPS, doskonale to ujął, gdy podał kluczowy powód uczestnictwa w iGB Live! jest nawiązanie kontaktu z „zmieniającymi grę” ludźmi, którzy „robią rzeczy inaczej” – to poczucie konstruktywnego zakłócenia sprawia, że ​​iGB Live! specjalne wydarzenie w kalendarzu. Jako zespół organizacyjny naszym celem jest budowanie na pozytywnych wskaźnikach, budowanie dobrej woli, która istnieje dla marki i kontynuowanie procesu zapewniania, że ​​iGB Live! otwiera możliwości biznesowe dla uczestników, pomaga podnieść standardy zawodowe i zapewnia wyższy zwrot z inwestycji dla naszych wystawców.”

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.