Inspired Entertainment uruchamia zakłady na CS:GO z GRID.

E SPORT Inwestycje i umowy Ze świata
Katarzyna Meryk 16/05/2023

Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2023

Firma technologiczna Inspired Entertainment nawiązała współpracę z platformą danych o grach GRID, aby uruchomić produkt Re-Play eSports skoncentrowany na zakładach na CS:GO.

Re-Play eSports zamierza wykorzystać materiały filmowe pochodzące wyłącznie z CS:GO Champion of Champions Tour. Ten globalny turniej (wciąż trwający) został zapoczątkowany przez GRID w 2022 roku wraz z takimi firmami jak FACEIT, Relog Media i Fantasyexpo.

Inspired Entertainment specjalizuje się w dostarczaniu treści, platform, usług i innych produktów dla internetowych i naziemnych operatorów loterii, zakładów i gier. W związku z tym Re-Play eSports będzie oferowany klientom za pośrednictwem książki sportowej Virtuals firmy Inspired i platformy VPP (Virtual Plug & Play).

GRID będzie odpowiedzialny za zasilanie oficjalnych danych z gry i kanałów wideo Re-Play eSports. Konkretnie, Re-Play eSports będzie oferować zakłady na pewne możliwe wyniki, takie jak: która drużyna wygra, pierwsze zabicia i łączna liczba ocalałych podczas rund.

Według Inspired, firma zamierza wykorzystać Re-Play eSports jako fuzję sportów wirtualnych i esportu, próbując przyciągnąć nowych klientów i zaoferować inne doświadczenie w grach.

Wirtualne sporty to generowane komputerowo tradycyjne gry sportowe, które są zazwyczaj wykorzystywane przez wielu bukmacherów. Gry te są generowane przy użyciu statystyk, które określają również wyniki.

Mikael Westerling, Główny Kierownik Sprzedaży w GRID, skomentował transakcję:

„CS:GO okazał się ikonicznym tytułem esportowym z aktywną bazą fanów, która stale rośnie od ponad dekady. Inspired przyjęło wyjątkowe podejście do tworzenia produktu, które rozpoznało potrzeby następnej generacji i wykorzystało potencjał esportu”.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy współpracować z Inspired i zapewnić, że następna fala innowacji w zakładach esportowych jest zasilana przez oficjalne dane z gry, zapewniając najlepsze doświadczenia kibicowskie dla wszystkich graczy”.

Poza sferą zakładów, GRID wzmocnił ostatnio swoją współpracę z producentem gier Riot Games, gdy obie strony uruchomiły VALORANT Data Portal (VDP).

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL