Inspired podpisuje umowę z NHL

Inwestycje i umowy
Adam Brzozowski 11:19 02/10/2024

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024

Inspired Entertainment, Inc. (NASDAQ: INSE), dostawca treści, technologii, sprzętu i usług dla branży gier B2B, ogłosił wczoraj, tj. 01.10.2024, podpisanie umowy licencyjnej z National Hockey League (NHL®). Umowa ta przyznaje Inspired prawa do opracowywania interaktywnych, o stałych kursach gier Virtual Sports z logo NHL oraz koszulkami i nazwami klubów NHL, co jeszcze bardziej wzbogaca bogate portfolio relacji z głównymi profesjonalnymi ligami sportowymi.

Umowa licencyjna zapewnia Inspired dostęp do różnych zasobów marki NHL, umożliwiając tworzenie angażujących wrażeń z gry dla fanów NHL na całym świecie. Ta nowa gra będzie wykorzystywać najbardziej zaawansowaną technologię przechwytywania ruchu, jaką kiedykolwiek wdrożyła firma Inspired, zapewniając niezrównany realizm i immersję w rozgrywce.

Dzięki temu rozwojowi Inspired Entertainment ukończyło swój północnoamerykański pakiet licencji sportowych premium. Oficjalne wprowadzenie produktów zintegrowanych z NHL jest przewidywane w czwartym kwartale.

Brooks Pierce, prezes i dyrektor generalny Inspired, oświadczył:

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z NHL i rozszerzeniem naszej oferty dzięki tej licencji.  Ten produkt spodoba się graczom z Ameryki Północnej oraz rynkom takim jak Skandynawia i Europa Wschodnia. Umowa rozszerza nasze portfolio wirtualnych sportów i jest zgodna z naszą misją dostarczania interaktywnych doświadczeń, które na nowo definiują rozrywkę sportową, oferując fanom NHL wyjątkowy sposób na pozostanie w kontakcie z grą, nawet poza sezonem”.

Chris Golier, wiceprezes ds. rozwoju biznesu i innowacji w grupie NHL, dodał:

„Gry w wirtualne sporty cieszą się coraz większą popularnością na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Inspired, aby zaangażować naszych oddanych fanów za pośrednictwem wirtualnych sportów, wykorzystując zasoby NHL. Inspired jest liderem w tej dziedzinie i wykorzysta własność intelektualną NHL, aby dostarczyć wrażenia z gry, które łączą się z naszymi fanami w nowy i ekscytujący sposób, pomagając w rozwoju naszej globalnej bazy fanów”.

Wielokrotnie nagradzane wirtualne sporty Inspired cieszą się popularnością na całym świecie, przyciągając zróżnicowaną grupę graczy za pośrednictwem ponad 40 000 kanałów sprzedaży detalicznej i ponad 100 stron internetowych w 35 krajach.

źródło/grafika: Inspired Entertainment

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL